عکس ریحانه پارسا با یک گربه

ریحانه پارسا بازیگرجوانی است که با سریال پدر معروف شد.ریحانه پارسا جنجال های زیادی در فضای مجازی درست کرده بود. ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی نیز حسابی جنجالی شد ریحانه پارسا به تازگی در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشت .

ریحانه پارسا

به گزارش رکنا، خبر طلاق و جدایی مهدی کوشکی و همسرش حواشی بسیاری را به وجود آورده که عده ای براین باور هستند که این حواشی و شایعات بخاطر جذب فالو و دیده شدن است.ریحانه پارسا پس از مدتی از مهاجرت کشف حجاب کرد و در تیزر آهنگ شادمهر عقیلی به ایفای نقش پرداخت.

ریحانه (جوادی) پارسا متولد سال 1377 می باشد، می گوید در رشته تئاتر تحصیل کرده و با بازی در سریال پدر به شهرت رسید. او بعد از بازی در این سریال پربیننده راهی دنیای تئاتر شد و در سینما و تلویزیون فعالیت آنچنانی نداشته است.

خانواده ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا و ماجرای ازدواج سفید با مهدی کوشکی 

پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است، 2 خواهر دارد. بعد در دوران دبیرستان وارد هنرستان تئاتر می شود. ریحانه پارسا مدتی در کافه صابر ابر کار می کرده و بیشتر با دنیای بازیگری آشنا می شود.

ریحانه پارسا چگونه مشهور شد؟

بیوگرافی ریحانه پارسا و ماجرای ازدواج سفید با مهدی کوشکی 

در تیزرهای تبلیغاتی (نظیر بانک شهر) بازی می کرده و بعد از آن مدتی مدل میکاپ عروس بوده است. اما همه چیز به کافه صابر ابر ختم می شود، جایی که ریحانه پارسا با عوامل سینمایی آشنا می شود و بعد از معرفی به حامد عنقا، برای بازی در نقش لیلا تست می دهد و در آخر به تیم بازیگران سریال پدر می پیوندد.

نحوه ورود به تلویزیون از زبان خود ریحانه

من بازیگری است و زمانی که عوامل سریال پدر به‌ دنبال بازیگر نقش اصلی از طریق تست بودند برای نقش اصلی تست دادم و پذیرفته شدم. بهرنگ توفیقی و حامد عنقا از من تست گرفتند و هفته آخر پیش تولید سریال بود که با من تماس گرفته شد، پای توافق نشستیم و قرارداد بستیم.

ریحانه پارسا 23 اسفند سال 1398 به طور رسمی خبر ازدواج خود با مهدی کوشکی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد. او و مهدی کوشکی 18 سال اختلاف سنی دارند. ریحانه پارسا در صفحه خود نوشت: عهدمان در این قرنطینگی!

بیوگرافی ریحانه پارسا و ماجرای ازدواج سفید با مهدی کوشکی 

ریحانه پارسا: فضای تولید سریال (پدر)، هر روز برای من مثل کلاس درس بود و من از عوامل و بازیگران این سریال درس یاد می‌گرفتم. البته پیش از این در فضاهای ساده مثل مدرسه یا مراکز آموزشی رشته خودم، تجربه بازی را داشتم اما در سریال پدر فضای حرفه‌ای بود و جدی، و خلاصه تجربه همیشه به افراد کمک می‌کند.

حواشی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بعد از بازی در سریال پدر به چهره ای شناخته شده تبدیل شد، او با انتشار عکس هایی با حجاب نه چندان متعارف توجه رسانه ها را به خود جلب کرد، پس از آن مردم به شدت از او انتقاد کردند و خانم پارسا عکس های اینستاگرامی خود را پاک کرد.

اما در زمان کوتاهی او تیپ هایی عجیب دوباره مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفت. او در جشنواره فیلم فجر 1398 با تقلید رفتارها و اکت های آنجلینا جولی باز هم حاشیه ساز شد. او با اداهایی عشوه گرانه و چشمک زدن به دوربین عکاسان موجی از انتقادها را به سمت خود روانه کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 664761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟