اولین فیلم از تک تیراندازی کامبیز دیرباز
حجم ویدیو: 6.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

کامبیز دیرباز با نقش تک تیرانداز در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: کامبیز دیرباز بازیگر سینما،تئاتر و تلوزیون کشور در صفحه شخصی اش در اینستاگرام فیلمی از بازی بی نظیر خود در نقش یک تک تیرانداز منتشر کرد.

کامبیز دیرباز چندی پیش درباره حضورش در فیلم تک تیرانداز خبر داد و دراین باره گفته بود به خاطر اینکه بتوانم در این نقش خوب حضور پیدا کنم مدت ها تمرین تک تیراندازی کردم.

فیلم سینمایی تک تیرانداز در جشنواره فجر 99

«تک تیرانداز»؛ فیلم جدید علی غفاری که در کارنامه او فیلم‌ها و سریال‌های استراتژیک زیادی دیده می‌شود یکی از امیدهای اصلی و برگ‌های برنده‌ای است که احتمال بردن جایزه مقاومت (شهید سلیمانی) را نیز خواهد داشت.

فیلم تک تیرانداز با محوریت زندگی شهید «عبدالرسول زرین» که  کامبیز دیرباز نقش این شهید بزرگوار را بازی می کند. شهید عبدالرسول زرین را به عنوان شکارچی جنگ و یکی از تک تیراندازانی که توانست چندهزار نفر از نیروهای دشمن را از پادرآورد به جشنواره فیلم فجر آمده است.

شهید عبدالرسول زرین جزو نیروهای اصلی و بنیان‌گذاران لشکر امام حسین (ع) بوده و در جبهه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کرد؛ نشانه‌گیری‌های دقیق شهید زرین بیشترین آسیب‌ها را به دشمن زده است. او با رکورد بیش از سه هزار شلیک موفق و با به هلاکت رساندن نظامیان بعثی و چندین تک‌تیرانداز ماهر و فرمانده عراقی خود را به‌عنوان ماهرترین تک‌تیرانداز جهان در جنگ‌های معاصر ثبت کرده است. این شهید والامقام در اسفندماه سال ۱۳۶۲ و در جزیره مجنون و عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این فیلم پیش از این با عنوان «شکار شکارچی» معرفی شده بود و به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از عوامل حرفه‌ای سینما و به تهیه‌کنندگی «ابراهیم اصغری» به سی و نهمین جشنواره فیلم فجر رسید.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 656612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟