انتشار عکس دنیا مدنی بعد از بهبودی از کرونا + عکس

دنیا مدنی عکسی از خود بعد از بهبودی از کرونا در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: "کاش یک جای امن داشتم میرفتم توش قایم می‌شدم تا همه چی خوب بشه.مثل پناهگاهی که از این بمبارون نجاتم بده.یا یک کسی محکم بغلم میکرد و از این آتش ردم میکرد.کسی که میگفت نترس من هستم نگران هیچی نباش... هیچ‌جا امن نیست،هیچ‌کس امن نیست.ترس،ترس سلول به سلولم رو پر کرده.دیگه حتی میترسم از روی یک برکه هم بپرم.لبخند میزنم که بگم من خوبم، محکمم،با این زخم‌ها از پا در نمیام،ولی ازپا در اومدم زخمها کاری بود لامصب."

دنیا مدنی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. او دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی است و او به صورت حرفه ای در کار طراحی لباس فعالیت دارد. دنیا مدنی  در آثاری همچون سریال "دستت را به من بده" ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

دنیا مدنی

مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهوراست. پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند.نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد.

دنیا مدنی

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 630063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟