حمله امین تارخ به ریحانه پارسا
حجم ویدیو: 5.97M | مدت زمان ویدیو: 00:02:26

امین تارخ پیشکسوت بازیگری در خصوص رفتارهای غلط برخی از بازیگران جوان اظهار داشت: علت این رفتارها بی ریشگی شخصیتی است، نه این که آموزش ندیدهاند و یا اینکه تلاشگر در حد معقول نبوده اند، بلکه آویزان این شده اند که یک چهره زیبایی دارند.

درآمدزدایی خانم بازیگر از اینستاگرام

امین تارخ در ادامه گفت: یک خانمی، اسم خود را بازیگر گذاشته است ولی از صبح تا آخر شب به فکر افزایش فالور است، گاهی مو کوتاه می کند، گاهی مو بلند می کند، گاهی ازدواج می کند، گاهی طلاق می گیرد، اگر مردم آگاه نباشند که به نظرم، هستند، دوغ را از دوشاب جدا می کنند. از چشم مردم هیچ چیز پنهان نمی ماند. می دانند که چه کسی با اصالت کار می کند و چه کسی آمده است تا شهرت کاذبی برای خود، دست و پا کند و از این طریق درآمدزایی کند.

نظر امین تارخ درباره نوید محمدزاده

در همین عرصه کسانی داریم مانند نوید محمدزاده که بسیار معقول کار می کند و زحمت می کشد و قدر خود را می داند ، درآمد هم دارد، نوش جانش.

امین تارخ در آخر گفت: این که شخص خود را در معرض همه اتهامات قرار دهد، جز این که به صنف و کل سینما ضربه وارد کند و بی آبرویی ایجاد کند، هیچ اتفاقی نمی افتد . البته این نکاتی که گفتم به همه عزیزان چه جوان و چه غیر جوان صادق نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟