پرستو صالحی کنار بازیگر مطرح + عکس

پرستو صالحی بازیگر مطرح کشورمان عکسی از خود در کنار حدیث فولادوند بازیگر چشم روشن کشورمان که او خود همسر رامبد شکرابی(بازیگر) است، به اشتراک گذاشت.

پرستو صالحی  فعالیت هنری خود را از سال 1375 با کار تئاتر آغاز کرده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرد.

پرستو صالحی حدیث فولادوند

بیوگرافی پرستو صالحی 

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، این بازیگر متولد نهم آبان سال پنجاه و شش در تهران است و با بازی در سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید. او پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید.همچنین، پرستو صالحی به همراه برادرش، امیر صالحی، با حضور در هجدهمین قسمت از برنامه ماه عسل در رمضان سال ۱۳۹۵ از اعتیاد پدرش به مواد مخدر پرده برداشت و گفت: «دردسرهای زندگی ما، از یک منقل و دوست‌های پدرم شروع شد که انتهاش به اینجا ختم شد. سرطانی بود که در زندگی ما افتاد و خوشبختی خانواده من را گرفت. مادرم اولین بار که متوجه شد پدرم معتاد است، آن موقع من ۸ سالم بود».

پرستو صالحی

برادر این بازیگر امیر نیز افزود: «از مرکز توجه پدرم دور شدیم. فقط پدرم با دوستان دور هم بودند و بیشتر در مسافرت‌ها این کار را انجام می‌دادند و اسمش را می‌گذاشتند تفریح».

پرستو صالحی

پرستو صالحی خطاب به خانواده و مخاطبان این برنامه گفت: «نیومدم که بگم پدرم بد است، آمدم بگم که اعتیاد پدرم را از من گرفت». او بارها اعلام کرده که یک استقلالی هست. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 627767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟