استایل جدید خانم بازیگر + عکس ها

به گزارش رکنا، سحر قریشی (زادهٔ ۶ آذر ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران، و مدل ایرانی است. سحر قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی (4)

سحر قریشی در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او در حالی چنین سخنانی را گفت که پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود.

 

این نظر جنجالی موجب انتقادهای تند و گسترده‌ای از او به ویژه در فضای مجازی شد. افراد مشهوری مانند مهناز افشار، مسیح علی‌نژاد، و سالومه سیدنیا به سخنان سحر قریشی واکنش نشان دادند.

سحر قریشی در مصاحبه دیگری در پاسخ به این انتقادات، دیدگاهش پیرامون حضور زنان در ورزشگاه را نظر شخصی خود برای طرفدارانش و دلیل آن را نیز «امنیت نداشتن زنان در ورزشگاه‌ها» دانست.

در اواخر مهر ۱۳۹۵ صفحه شخصی سحر قریشی در اینستاگرام با ۴٫۴ میلیون دنبال‌کننده هک شد و به مدت چند ساعت عکسی از پادشاه عربستان سعودی و پرچم این کشور، در صفحه‌اش منتشر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟