5 عکس از  سپیده بزمی پور +عکس

به گزارش رکنا، سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری، متولد 3 دی ماه سال 1367 است.سپیده بزمی پور زاده تهران است که در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. سپیده بزمی پور همچنین به 3 زبان زنده دنیا مسلط است.

سپیده بزمی پور1

تحصیلات
سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن 22 سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد و باید بدانید که وی دوره دبیرستان خود را هم در کشور بلژیک گذرانده است.خانم بزمی پور دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان تهران گذرانده است و بهترین نمرات را در دوران تحصیل می گرفته است که وی علاوه بر مهندسی حسابداری مدرک مترجمی زبان فرانسه را هم دارد و یکی از بهترین مدرسان زبان خارجه تهران است.

سپیده بزمی پور2


خانواده
امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند. همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد که وی برادر زن شاهرخ استخری نیز هست. سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون 33 ساله شده است و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و همچنین هرزچندگاهی قطعه شعری را می خواند.


سپیده بزمی پور3


فرزندان
پناه استخری اولین فرزند سپیده و شاهرخ در مرداد سال 1392 یعنی دو سال بعد از ازدواج شان به دنیا آمد و همچنین به تازگی دختر دوم سپیده و شاهرخ نبات استخری به دنیا آمده است و او در آبان ماه سال 1397 به دنیا آمده است.

4سپیده بزمی پور
ملاک ازدواج

آقای استخری بازیگر یکی از مهمترین ملاک هایش برای انتخاب سپیده این بود که این دختر یکی از با نجابت ترین دختران ایرانی است و از وقتی شانزده ساله بوده کار کرده است و همیشه گفته از انتخاب همسرش راضی بوده است و خانم بزمی پور هم از روحیات سازگارش با شاهرخ سخن گفته است و می گوید او بهترین تکیه گاه برای من بوده و هست و بابای خیلی مهربان و خوش اخلاق برای دختران مان پناه و نبات است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟