مرد جدید زندگی ریحانه پارسا لو رفت!
حجم ویدیو: 0.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، بعد از جنجال جدایی ریحانه پارسا از همسرش مهدی کوشکی این بار این بازیگر جوان و جویای نام جنجال دیگری به پا کرده است. هنوز جنجال طلاق و جدایی ریحانه پارسا از مهدی کوشکی نخوابیده بود که ماجرای جدیدی که اگر صحت داشته باشد می‌تواند برای روز‌ها به عنوان خبر داغ سایت‌ها و کانال‌ها باشد.

موضوع از این قرار است که عکسی از ریحانه پارسا در حال رانندگی در کنار روزبه بمانی خواننده و شاعر منتشر شده است و مشخص نیست این عکس در کجا و در چه زمانی گرفته شده است.

ریحانه پارسا روزبه بمانی

روزبه بمانی ۷ آذر ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمده است. او شاعر، ترانه‌سرا و خواننده است. وی فعالیت هنری خود را با بهروز صفاریان آغاز کرده و به عنوان ترانه‌سرا سابقه همکاری با هنرمندان نامی ایران از جمله معین، داریوش، گوگوش، منصور، سعید شهروز، محسن چاوشی، بهنام صفوی، محمد اصفهانی احسان خواجه‌امیری، کامران و هومن، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، محسن یگانه، مهدی یراحی و کاوه یغمایی، بیژن مرتضوی، پویا را در کارنامه هنری خود دارد.

روزبه بمانی در جوانی فوتبال را به‌طور جدی دنبال می‌کرد. عضو تیم جوانان استقلال تهران بود و تا اردوی تیم ملی جوانان ایران در فوتبال رشد کرد. اما او فوتبال را ادامه نداد و به تحصیل در رشتهٔ مهندسی متالورژی مشغول شد. پس از مدتی از تحصیل در این رشته انصراف داد و دانشجوی رشتهٔ مهندسی نرم‌افزار شد و این رشته را نیز به پایان نرساند. در ادامه وی به تحصیل در رشتهٔ ادبیات فارسی پرداخت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟