بیوگرافی سپیده بزمی پور + عکس

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، به تازگی عکسی از مدلینگ شدن سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری در فضای مجازی منتشر شده است.

شاهرخ استخری متولد 14 مهر 1359 در تهران، بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد، او یک شبه با سریال تلویزیونی به شهرت رسید و حالا بجز بازیگری چندین شعبه جواهرات فروشی دارد.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری اصالتا اهل شهر باستانی استخر در استان فارس است، پدرش کارمند پتروشیمی و مادرش خانه دار است، فرزند اول خانواده می باشد و دو خواهر کوچک تر از خود دارد

او از همان نوجوانی به تئاتر و هنر علاقه داشتم، اما پدرم فارغ التحصیل دانشگاه پلی تکنیک در رشته شیمی بود و دوست داشت منم مهندس شیمی شود.

شاهرخ استخری پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بصورت اتفاقی با تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 1381 اولین تجربه هنری خود را بدست آورد.

سپس دوره های بازیگری را در آموزشگاه کارنامه زیر نظر مهتاب نصیرپور، پیام دهکری و هدایت هاشمی گذارند، او همدوره ساره بیات بود.

شاهرخ استخری

تجربه کار جلوی دوربین

شاهرخ  استخری به صورت جدی با فیلم یک شب همین طوری کنارم باش در سال 1384 تجربه جلوی دوربین را کسب کرد و سال 86 وقتی در 27 سالی با سریال پریدخت وارد قاب تلویزیون شدنقطه عطف بازیگری شاهرخ استخری با سریال دلنوازان در سال 88 شروع شد و یک سال بعد با سریال فاصله ها این محبوبت به اوج خود رسید.

شاهرخ استخری در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با سپده بزمی پور ازدواج کرد، این زوج اولین بار در مرداد 1392 صاحب یک دختر بنام پناه شدند.دومین فرزند آنها باز هم یک دختر بنام نبات متولد آبان 97 بود.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری از همسرش گفت

او در خصو همسرش می گوید: خانواده همسر من اصلا متمول نیستند. همسرم از 16 سالگی کف کارخانه کار کرده است و روی پای خودش ایستاده این ملاک من برای ازدواج با او بودبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟