پیام اینستاگرامی سام درخشانی درباره خانم بازیگر

به گزارش گروه هنری رکنا، سام درخشانی بازیگرتئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به حواشی سحر قریشی و رفتارش با یک پارکبان واکنش نشان داد.

پیام اینستاگرامی سام درخشانی درباره جنجال سحر قریشی

این بازیگر در صفحه خودش نوشت: " دلم به درد اومدای کاش حداقل، فیلم حرکت زشتت رو بیرون نمیدادی.

البته که ارزش هر لباسی، به شخصیه که اون لباسو تنش میکنه، یه وقتایی لباس هرچقدرم که برند و ست باشه و پول پاش رفته باشه، به تن آدمی میره که اون لباس رو بی ارزش ترین لباس دنیا میکنه و گاهی یه لباس ساده، به تن یه آدم شریف میره و ارزشمند ترین لباس دنیا میشه."

سحر قریشی توهم دارد

درخشانی در ادامه گفت: "داستان از اونجایی شروع میشه که آدمای "هنربند" که با زد و بنداشون بالا اومدن، توهم هنرمند بودن برشون میداره و یادشون میره که کی هستن و کجان و چه جایگاهی دارن ،یادشون میره که همین مردم که" حالا کارشون به جایی رسیده که بهمون میگن برو"،بودن که بهشون بها دادن و احترام گذاشتن که اونا به اینجا برسن، جایی که لیاقتش رو ندارن. ارزش غبار کف کفش همین پاکبانای شریف و نجیب، بیشتر از لباس ست میلیونی این آدماست، پاکبانای شریفی که تو روزای سخت کرونا جونشونو کف دست گذاشتن و به خاطر ما و شاید بخاطر یه دستکشی که استفاده کردیم قد نازنینشون رو خم کردن.. که اگه جاروی اونا یه روز تو این شهر نچرخه، خدا میدونه چه بلایی سر ما و سلامتیمون میاد؛ هر چند که این دفعه همین جاروی ساده بود، که گرد و خاک رو از روی جامعه ی هنرمندا پاک کرد و حساب هنرمندا رو از هنربندا جدا کرد.

سام درخشانی از خسرو شکیبایی گفت!

سام درخشانی افزود: هنرمند خسرو شکیبایی بود، هنرمند پنج تن سینمای ایران(انتظامی،مشایخی،رشیدی،کشاورز و نصیریان) و کسایی هستن که راهشونو ادامه میدن و خودشون رو از مردم میدونن، نه آدمایی که تا ابد لباس هنرمندی واسشون گشاده و به تنشون زار میزنه... به امید روزی که صفحه هنر از ننگ اسم ادمایی که دل مردم رو میشکونن پاک بشه. نصف فحشهایی که جامعه هنری میخوره از سر ندونم کاری و اشتباهات امثال شماست،خانم نسبتاً محترم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 561893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟