بهانه عجیب ریحانا برای تاخیر آلبومش

به نقل از ایندیپندنت، از او درباره ادامه دادن آلبوم "آنتی" منتشره در سال 2016 پرسیدند که در پاسخ گفت، ادامه خواهد داشت. او افزود: "دوست دارم قدری سر به سر هوادارانم بگذارم... البته آن‌ها هم سر به سر من می‌گذارند. بنابراین چیزی که عوض دارد گله ندارد."

ریحانا در سال 2018 گفته بود که نوع موسیقی آلبوم بعدی‌اش سبک رگِی و دنس‌هال خواهد بود. این خواننده هم‌چنین گفت آلبوم بعدی‌اش تحت تأثیر باب مارلی و تهیه‌کننده آن هم سوپا دوپس است که بیش از همه بابت کارهایش با شین پل و بنی من شهرت دارد.

ریحانا قول داده بود که آلبوم بعدی‌اش در سال 2019 بیرون بیاید. یکی از هواداران ریحانا در زیر عکس تبلیغ رژ لب جدید شرکت لوازم آرایشی او به نام فندی، پرسیده بود: "آلبوم جدید بالاخره کی در می‌آید؟ لطف می‌کنید تاریخ انتشار آن را بگویید؟" ریحانا هم پاسخ داد: "سال 2019"

در روزهای آخر سال 2019 نیز پیام‌های توییتری هواداران ریحانا از سرخوردگی‌ آن‌ها حکایت داشت. یکی از هواداران پیام گذاشته بود: "همان طور که به هوا نیاز دارم، به آلبوم رگی ریحانا نیاز دارم." هوادار دیگری هم نوشته بود: "یک روز دیگر بگذرد از هواداری ریحانا دست برمی‌دارم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 543120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟