نخستین تصویر از اثر تازه استیون اسپیلبرگ منتشر شد + عکس

مهر ماه ۲ سال پیش بود که شرکت اپل ساخت ریبوتی از سریال Amazing Stories (داستان‌های شگفت‌انگیز) به‌تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ را تأیید و اعلام کرد. پس از آن برایان فولر، سازنده سریال‌هایی چون سریال Hannibal (هانیبال) و سریال American Gods (خدایان آمریکایی)، به‌عنوان سازنده این سریال انتخاب شد که البته درنهایت به‌دلیل اختلاف نظر با مسئولان شرکت اپل تصمیم به‌جدایی از پروژه گرفت.

حال در خبری جدید از ریبوت سریال «داستان‌های شگفت‌انگیز»، در حاشیه برگزاری مراسم انجمن منتقدان آثار تلویزیون (TCA)، تاریخ پخش قسمت ابتدایی این سریال با انتشار تصویری اعلام شد و کاربران سرویس استریم اپل می‌توانند در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۸) قسمت ابتدایی این سریال را تماشا کنند؛ تصویر منتشر شده از ریبوت سریال «داستان‌های شگفت‌انگیز» را در پایین مشاهده می‌کنید:

Amazing Stories

استیون اسپیلبرگ

به گزارش زومجی، در سریال آنتولوژی Amazing Stories بازیگرانی چون دیلان اُبرین، ویکتوریا پدرتی، جاش هالووی، ساشا الکساندر و رابرت فارستر حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. در هر قسمت از این سریال شاهد داستانی متفاوت خواهیم بود. کریس لانگ، مارک مایلاد، مایکل دینر، سوزانا فاگل و سیلوین وایت، کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال «داستان‌های شگفت‌انگیز» را بر عهده خواهند داشت.

سریال Amazing Stories به‌تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ، بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۷ در ۴۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید و از شبکه‌ NBC پخش شد. علاوه‌بر اسپیلبرگ که ۳ قسمت از این سریال از جمله قسمت نخست را کارگردانی کرد، فیلمسازان سرشناس دیگری کارگردانی قسمت‌های دیگر این مجموعه را بر عهده گرفتند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مارتین اسکورسیزی، توبی هوپر، رابرت زمکیس و کلینت ایستوود اشاره کرد. سریال «داستان‌های شگفت‌انگیز» در کنار بازخوردهای نسبتاً مثبت، ۵ جایزه‌ٔ اِمی را نیز دریافت کرد. با این حال، پس از تولید دو فصل از این سریال، ساخت سریال «داستان‌های شگفت‌انگیز» متوقف شد.

گفتنی است سرویس استریم Apple TV Plus از اول نوامبر امسال (دهم آبان‌) آغاز به‌کار کرده است که هزینه اشتراک ماهیانه آن تنها ۴.۹۹ دلار است و با این اشتراک پایین ماهیانه، امید زیادی به جذب بیننده در ابتدای کار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟