جانی دپ به برلیناله هیجان می‌دهد/ رونمایی از میناماتا و هیلاری

به گزارش رکنا، جشنواره فیلم برلین از عناوین جدیدی برای رویداد ۲۰۲۰ خود رونمایی کرده و تأیید کرد که درام تلویزیونی موسیقایی نتفلیکس با عنوان "ادی" به کارگردانی دیمین شزل خالق "لالا لند"، نمایش جهانی خود را در بخش سریال برلیناله خواهد داشت.

بر این اساس فیلم‌های "ادی" از "دَمین شَزل" از نت‌فلیکس، "میناماتا" با نقش‌آفرینی "جانی دپ"، "شارلاتان" از اگنیسکا هلند و مستند "هیلاری" از جمله‌ فیلم‌هایی هستند که در جشنواره فیلم برلین امسال اکران خواهند شد.

 سریال استرالیایی بدون نام، با بازی کیت بلانشت، سریال معمایی AMC جیسون سگل با عنوان "پیغام‌هایی از جایی دیگر"، با بازی "ایو لیندلی""آندره بنجامین" "سالی فیلد" و "ریچارد ای گرانت"، سریالی جنایی از اتریش با بازی "رابرت فینستر" در نقش جوانی "زیگموند فروید"، که نتفلیکس با شبکه تلویزیونی اتریش ORF آن را تولید کرده است، همه در جشنواره برلین امسال برای اولین بار اکران خواهند شد.

کریستن+استوارت+و+کیت+بلانشت

"مثلثات" نام دیگر سریال بریتانیایی است که در برلین اکران خواهد شد. "دانکن مک‌میلان" نویسنده سریال معروف "تاج" نویسندگی این مینی سریال را برعهده داشته است. یک فیلم مستند بلند نیز در این رویداد اکران می‌شود که به زندگی "یوهان یوهانسن" آهنگساز بزرگ می‌پردازد. "تیلدا سوینتون" راوی این فیلم است.

همچنین مستند "هیلاری" که به زندگی سیاسی "هیلاری کلینتون" می‌پردازد از جمله مستندهای حاضر در برلین امسال است.

هیلاری+کلینتون

همچنین فیلم سینمایی "پینوکیو" ساخته "ماتئو گارون" با نقش‌آفرینی "روبرتو بنیگنی" در نقش "پدر ژپتو" در بخش جنبی و غیررقابتی هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین اکران خواهد شد.

جشنواره برلین اواخر همین ماه میلادی فهرست نهایی رقبای اصلی این دوره جشنواره را اعلام خواهد کرد.

"جرِمی آیرونز" هنرپیشه بریتانیایی امسال ریاست هیات داوران هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین را که از بیستم فوریه تا یکم مارس(۱ تا ۱۱ اسفندماه) برگزار می‌شود برعهده خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟