سفر مارول به دهه 30 میلادی/ نخستین تصویر از "ماموران شیلد" منتشر شد

شهریور ماه امسال و در جریان نمایشگاه D23 بود که شبکه ABC و بخش تلویزیونی مارول اولین تریلر فصل هفتم سریال "ماموران شیلد" (ماموران شیلد) را منتشر کردند که در این تریلر به دهه ۳۰ میلادی سفر کردیم، اما در این تریلر خبری از ماموران شیلد نبود و در این تریلر تنها نژاد کرونیکام حضور داشتند که بالاخره موفق به سفر در زمان شده و به‌دنبال شکار اعضای شیلد در نیویورک اوایل دهه ۳۰ میلادی هستند. همچنین طبق شایعات منتشر شده، در فصل پایانی سریال "ماموران شیلد" ممکن است شاهد حضور شخصیت پگی کارتر با بازی هایلی اتول، باشیم که گفته می‌شود که اینبار قرار است نسخه متفاوتی از این شخصیت را مشاهده کنیم و این نسخه از شخصیت پگی کارتر حدود ۱۰ سال جوان‌تر از نسخه این شخصیت در فیلم Captain America: The First Avenger (کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو) خواهد بود.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فصل هفتم سریال "ماموران شیلد" منتشر شده است. در اولین تصویر رسمی فصل هفتم سریال "ماموران شیلد" که مارول منتشر کرده، سرانجام شاهد حضور اعضای شیلد هستیم که با ظاهر و پوشش دهه ۳۰ میلادی قابل مشاهده هستند. در این تصویر شاهد حضور شخصیت‌هایی چون نسخه LMD ایجنت کولسن با بازی کلارک گرگ، دیزی جانسون (کوئیک) با بازی کلویی بنت، دیک شاو با بازی جف وارد و آلفونسو مکنزی با بازی هنری سیمونز، هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

ماموران شیلد

به گزارش زومیت، مینگ-نا ون، کلویی بنت، کلارک گرگ، هنری سیمونز، الیزابت هنستریج، یاین د کست‌تکر، ناتالیا کوردوا-باکلی و جف وارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هفتم سریال "ماموران شیلد" حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه‌ی ساخت فصل پایانی سریال "ماموران شیلد" نیز مانند ۶ فصل گذشته برعهده‌ی ویدون و موریسا تانکاروئن بوده است. مانند فصل ششم، فصل پایانی سریال "ماموران شیلد" نیز در ۱۳ قسمت تولید شده و قرار است در تابستان سال ۲۰۲۰ از شبکه ABC پخش شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 528991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟