هر هنرمندی که محبوب‌تر است محصورتر می‌شود

محمدعلی ساربان بازیگر Actor و کارگردان تئاتر، سینما Cinema و تلویزیون درباره هنرمندان پیشکسوت گفت: در عرصه هنری پیشکسوتان همواره جایگاه خود را دارند و مانند چراغ‌هایی در عرصه فعالیت خود می‌درخشند. در عین حال نمی‌توان گفت که اگر این هنرمندان نباشند یا از دنیا بروند جایگزینی برای آنها نیست.

بازیگر سریال "حلقه سبز" به تعریف هنر Art پرداخت و اظهار کرد: هنر همیشه سیّال، جاری و نیاز جامعه است و مخاطبان در هر نقطه که زندگی کنند با این عرصه ارتباط برقرار می‌کنند بنابراین جوانان این عرصه می‌توانند جای خالی پیشکسوتان را پر کنند، هرچند این افراد از یادها نخواهند رفت. اما باعث تاسف است که پیشکسوتان از بازی کنار گذاشته شده اند. این هنرمندان سرمایه‌های ملی ما هستند و حضورشان در عرصه هنر باعث افتخار است.

این کارگردان تئاتر درباره تاثیر نگرش تجاری به هنر در ایجاد خانه‌نشینی هنرمندان توضیح داد: نگاه تجاری به هنر در خانه‌نشینی پیشکسوتان تاثیری ندارد ولی نمی‌دانم چرا هر هنرمندی که محبوب‌تر شده محصورتر می‌شود یا در حاشیه قرار می‌گیرد.

ساربان درباره فعالیت‌های خود خاطرنشان کرد: اجرای نمایش مفهومی، مناسبتی "دمی در بازار Store هیزم فروشان" را در بیست جلسه در تالار وحدت اجرا کردیم و یک هفته است که به تماشای تئاتر مشغول هستم و پیشنهادات خوبی برای بازی نداشته ام.

 

کدخبر: 393092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟