امروزه دو دسته بازیگر وجود دارد/  یکی با واسطه ها یکی هم با استعدادها

وی در همین راستا افزود: وقتی یک بازیگر Actor نقشی را که به شخصیت اصلی خودش نزدیک است برای بازی قبول می‌کند، در مرحله اجرا باورپذیری، جذابیت و اثرگذاری آن بهتر و بیشتر خواهد شد.

بازیگر سریال "لیسانسه ها" با اشاره به وضعیت کنونی بازیگری توضیح داد: این روزها بازیگران به دو دسته تقسیم می شوند،یکی استعدادهای بازیگری قابل احترامی هستند که در آینده، عرصه بازیگری در سینما Cinema و تلویزیون را تامین خواهند کرد اما در مقابل بازیگرانی نیز در عرصه سینما ورود می کنند که بیشتر علاقمند به حضور در عرصه هنر Art از طریق واسطه ها هستند.

سنگ چاپ افزود: متاسفانه بازیگرانی که به شکل علمی با حرفه بازیگری برخورد نمی کنند و بازیگری و کارگردانی را راحت می پندارند در کنار دسته اول یعنی بازیگران حرفه ای به شکل موازی در کار پیش می روند. روند حضور بازیگران غیرحرفه ای این ساده انگاری را در جامعه جوان رواج داده است که بدون تحصیل و علم نیز می توان به عرصه بازیگری وارد شد که این مسئله صحیح نیست.

سنگ چاپ افزود: درباره رشته هایی مانند هنر که نیاز به داشتن تخصص در آن مهم است باید ساده انگاری مردم درباره این رشته را از بین برد. کسانی که به هنر علاقه دارند باید بدانند برای رسیدن به موفقیت در بازیگری باید تلاش فراوان و مطالعه کنند، این عرصه مقدس، پاک و سخت است و کسانی که با نداشتن اطلاعات و علم در بازیگری موفق می شوند استثنا هستند که در همه جای دنیا وجود دارند.

وی به حض.ر احتمالی خود در سریال "فوق لیسانسه ها" اشاره کرد و افزود: طبق صحبت هایی که با سروش صحت داشتیم با شروع ساخت سریال فوق لیسانسه های در آن بازی خواهم کرد، چرا که سروش صحت یکی از نویسندگان برجسته کشور است و یک کار زمانی به موفقیت می رسد که نویسنده موفقی داشته باشد.

سنگ چاپ خاطرنشان کرد: در حال حاضر با دو تله فیلم که یکی در تهران و دیگری در گرگان فیلمبرداری خواهد شد قرارداد بسته ام.

 

کدخبر: 379975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟