گلایه کارگردان معروف از عرصه فیلم و فیلمسازی / جشنواره فجر جای امثال من نیست

 

وی با اشاره به احتمال ساخت مجموعه "عملیات 125" تاکید کرد: من همواره و همیشه علاقه خود برای ساخت فصل چهارم این مجموعه را اعلام کرده‌ام اما این علاقه باید دو طرفه بوده و نیازمند همکاری‌های بیشتر است.

کارگردان زیتون‌های زخمی با اشاره به دغدغه خود برای ساخت اثری سینمایی و حضور در جشنواره فیلم فجر افزود: طرحی در دست داریم که در صورت مهیا شدن امکانات عملی می‌شود. البته این نیست که بخواهم این فیلم را به فجر برسانم. جشنواره فیلم فجر جای امثال من نیست و فکری برای حضور در این جشنواره ندارم.

وی کم‌کاری‌های اخیر خود را اینگونه توصیف کرد: این نیست که نخواهم کاری انجام دهم. به عبارتی در حال گذر از دوره نقاهت قرار دارم ولی به امید خدا قصد دارم هرچه سریعتر این دوره را پشت سر بگذارم.

آهنج با اشاره به دلایل عدم حضور خود در عرصه فیلمسازی گفت: بخش اول یا به نوعی اولین دلیل نبود من در عرصه فیلمسازی به شرایط مالی و اقتصادی بر می‌گردد و در بخش دوم باید بگویم که کسی برای طرح‌هایی که ارزش ساخته شدن دارند وقت نگذاشته و همت نمی‌کند. تولیدات سینما این روزها بیشتر برای پر کردن آمار و کمیت اتفاق می‌افتد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟