کوپال به جشنواره‎های بوفالو و اورلاندو رفت+ فیلم
حجم ویدیو: 8.43M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

جشنواره بین‌المللی بوفالو امسال میزبان ۲۰ فیلم بلند سینمایی از سراسر جهان است. طبق اعلام سایت رسمی این جشنواره فیلم کوپال به عنوان تنها فیلم ایرانی بخش مسابقه این جشنواره با دیگر آثاری از انگستان، آمریکا، لهستان، آلمان، ایتالیا، بلژیک، فرانسه، صربستان و شیلی رقابت می‎کند.
تمرکز جشنواره بین‌المللی بوفالو بر معرفی و گسترش آثار فیلم‌سازان مستقل جهان است. این جشنواره امسال از ۶ تا ۹ اکتبر (۱ تا ۱۷ مهر) در سه سالن اصلی مرکز هنرهای معاصر نیویورک برگزار می‌شود. فیلم «کوپال» نیز در روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) در سالن هنرهای معاصر هالوالز به نمایش درمی‎آید.
کوپال هم‌چنین یکی از فیلم‌های شرکت کننده در بخش مسابقه جشنواره‌ فیلم اورلاندو است. دوازدهمین دوره‌ این جشنواره از ۱۹ تا ۲۶ اکتبر (۲۷ مهر تا ۴ آبان) در ایالت فلوریدا آمریکا برگزار می‎شود. فیلم سینمایی Movie«کوپال» در بیستم اکتبر (۲۸ مهر) در این جشنواره به نمایش در می‎آید.
کوپال اولین فیلم بلند سینمایی کاظم ملایی است که اولین نمایش آن سال گذشته به عنوان نماینده سینمای هنروتجربه در سی و پنجمین جشنواره‌ فیلم فجر بوده است. قصه‌ این فیلم یک هفته از زندگی دکتر احمد کوپال با بازی لوون هفتوان است که درست قبل از تحویل سال نو دچار چالشی غریب در زندگی‌اش شده است. طبق اعلام تهیه کننده‌ این فیلم، کوپال آبان‌ماه سال جاری در سینماهای سراسر کشور اکران می‎شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 311020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟