خواننده معروف کم کار سال پر کاری را در پیش رو دارد + عکس

شهاب رمضان با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: مدتی است مشغول تولید تک تراک هایی برای عرضه در فضای مجازی هستم که فکر می کنم این قطعات از تیر ماه در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. درباره تولید آلبوم جدید هم مشغول برنامه ریزی هستیم تا به زودی کار را آغاز کنیم.

وی درباره برنامه ریزی برای کنسرت ها نیز توضیح داد: با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام گرفته برنامه های زیادی برای اجراهای زنده داریم اما به دلیل اینکه در این فضا نمی توانیم تاریخ دقیقی را اعلام کنیم بنابراین ترجیح می دهم بعد از قطعی شدن برنامه کنسرت ها نسبت به اطلاع رسانی آنها اقدام کنیم.

رمضان در پایان درباره تاخیر تقریبا طولانی فعالیت های موسیقایی خود تصریح کرد: هیچ مشکلی برای این غیبت طولانی وجود نداشت فقط با توجه به اینکه می خواهیم با اتفاقات تازه در خدمت طرفداران باشم مدتی غیبت داشتم که به زودی این غیبت با کارهای جدید پایان می یابد و من به طرفداران این نوید را می دهم که تا پایان سال روزهای پرکاری پیش روی ماست و آنها منتظر اتفاقات تازه باشند.

شهاب رمضان از جمله خوانندگان فعال موسیقی پاپ طی سال های اخیر است که نخستین فعالیت های موسیقایی خود را با حضور در تله فیلم ها و آثار سینمایی آغاز کرد و در این مدت با کارگردانانی چون کاظم معصومی، آرش معیریان، منصور اکبر فلاح و اسماعیل فلاح پور در فیلم های «اوهام»، «زهر و پادزهر»، «بوی خاک»، «راز» و« آبنبات چوبی» همکاری کرد.

وی طی سال های آخیر به عنوان آهنگساز با هنرمندانی چون محمد علیزاده، سیروان خسروی، بهنام صفوی، حمید عسکری، امین رستمی، ایمان قیاسی، امیر یگانه، نادر مسچی، بهرنگ بهادرزاده، رامین بی باک، آریا جهان میرزایی، کوروش مقیمی، طوفان کرمی، حمید پیروزنیا همکاری های مستمری داشته است.

تیتراژ خوانی برای چند مجموعه تلویزیونی و تولید دو آلبوم با نام های «رومانتیک» و«جشن تنهایی» از جمله فعالیت های دیگر او در عرصه موسیقی است. وی در دومین جشن سالانه «موسیقی ما» جایزه بهترین آهنگسازی پاپ را برای آلبوم های «جشن تنهایی» و «۲۸» را دریافت کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 274804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟