در قوانین جوایز سینمایی گلدن گلوب تغییراتی ایجاد شد

پس از این که آکادمی اسکار چند تغییر در قوانین خود اعمال کرد، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود که برگزارکننده جوایز سالانه گلدن گلوب است نیز اعلام کرد دوره آتی این رویداد سینمایی با تغییراتی در چند قانون Law همراه خواهد بود.

در شاخه بهترین انیمشن بلند که پیش از این جایزه به یک یا دو نفر شامل کارگردان اثر و یک تهیه‌کننده با سابقه تهیه‌کنندگی اعطاء می‌شد، بر اساس قوانین جدید جایزه این شاخه به کارگردان و یا کارگردانان اثر (چندین کارگردان) ویک تهیه‌کننده منتخب اثر طبق قوانین انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا اعطاء می‌شود.

بطور مشابه در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی جوایز سینمایی گلدن گلوب که پیش از این جایزه تنها به کارگردان اثر اعطاء می‌شد، از این پس امکان اعطای جایزه به دو یا چند کارگردان یک فیلم نیز فراهم شده است.

در قانون دیگری در شاخه فیلم غیرانگلیسی نیز فیلم‌های امیدوار به کسب جایزه پیش از این که فیلم را وارد این جوایز سینمایی کنند باید یک نمایش رسمی در انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) داشته باشند و فیلم‌های خارجی که تا قبل از اول نوامبر برای این اکران اقدام نکنند ضمانتی برای دریافت زمان نمایش اختصاصی نخواهند داشت.

مراسم هفتادوپنجمین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوب روز ۷ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۷ دی ماه) برگزار می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 259196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟