ماه گرفتگی در آستانه انتخابات از اکران بازماند!

روابط عمومی فیلم سینمایی Movie «ماه گرفتگی» اعلام کرد: فیلم «ماه گرفتگی» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی که پیش از این مقرر شده بود در نوبت دوم اکران نوروز به نمایش درآید به شکل غیرمنتظره ­ای و در آخرین لحظات از لیست اکران خارج شد و فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی کاظم راست ­گفتار جایگزین آن شد.

«ماه گرفتگی» با موضوع اغتشاشات سال ۱۳۸۸ و وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری در آن سال تولید شده است که با رایزنی های صورت گرفته با مسئولان وزارت ارشاد و حوزه هنری مقرر و معین شده بود که در نوبت دوم اکران نوروزی همزمان با قرار گرفتن در فضای انتخابات ریاست جمهوری و ایام تبلیغات نامزدها به نمایش عمومی درآید که به نظر می­ رسد همین موضوع و نگرانی از ایجاد تنش در این ایام مدیران وزارت ارشاد را به این تصمیم واداشت.

پیگیری های به عمل آمده در خصوص علت این موضوع راه به جایی نبرد و همچنان دلیل ممانعت از اکران عمومی این فیلم در هاله ای از ابهام باقی ماند.

بنابراین گزارش، «ماه گرفتگی» به کارگردانی «سیدمسعود اطیابی» و تهیه ­کنندگی «هادی انباردار» از جدیدترین تولیدات «انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس» است که با نگاهی متفاوت به وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در سی ­و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش درآمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 259021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟