خبر خوش برای طرفداران گروه دارکوب

گروه «دارکوب» که در روزهای انتهایی سال گذشته تک آهنگ «منِ دیوانه» را با حضور افتخاری احسان خواجه‌امیری و ترانه «روزبه بمانی» در فضای مجازی منتشر کرد در تاریخ ۵ خرداد در دو سانس کنسرت «ده سالگی گروه دارکوب» را روی صحنه می‌برد.

گروه «دارکوب» در سال ۸۶ متشکل از همایون نصیری، دارا دارایی، امید حاجیلی، بابک بروجردی و حبیب مفتاح بوشهر کار خود را در عرصه موسیقی آغاز کرد. اولین آلبوم گروه به نام «دارکوب» در مرداد ۱۳۸۹ روانه بازار Store موسیقی کشور شد. حضور محمدرضا گلزار به عنوان نوازنده پرکاشن در ابتدای فعالیت های دارکوب مورد توجه رسانه ها و مخاطبان قرار گرفت و لغو نخستین کنسرت گروه در تهران به دلایل مختلف، حواشی زیادی را در ابتدای راه برای این گروه باعث شد. به مرور حضور مهران مدیری و حامد بهداد به عنوان خواننده در این گروه مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و کنسرت ها و آثار «دارکوب» با استقبال از سوی مخاطبان توام شد.

اعضای اصلی گروه دارکوب را همایون نصیری (سرپرست)، امید حاجیلی، آرش پژندمقدم، مسعود همایونی، دارا دارایی و آرین ملیکیان تشکیل می‌دهند. ضمن اینکه علی زندوکیلی، محسن شریفیان، مهدی ساکی، رضا کولغانی از دیگر چهره‌هایی بودند که در مقاطع مختلف با دارکوب همکاری کرده‌اند.

«لیوا» (شهریور ۱۳۹۲) و «نوکوب» (شهریور ۱۳۹۴) دو آلبوم دیگر گروه دارکوب است که در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

کنسرت ۱۰ سالگی گروه دارکوب به همت موسسه «کامیاب بهاران»، تهیه کنندگی علی حق شناس و با همکاری موسسه سیمرغ در برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 258394 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟