آخرین جزییات از سریال کیانوش عیاری منتشر شد

حسن آقاکریمی با اشاره به ساخت سریال «۸۷ متر» که کیانوش عیاری کارگردانی اش را بر عهده دارد، گفت: کیانوش عیاری فیلمنامه سریال «۸۷ متر» را با کلیاتش به نگارش درآورده است که کاری اجتماعی است.

او با اشاره به داستان این سریال عنوان کرد: قصه «۸۷ متر» ماجرای آپارتمانی است که به چندین خانواده فروخته شده و سریال طرح درگیری هایی است که خانواده ها به بهانه چنین مشکلی با آنها مواجه می شوند و از این حیث ممکن است رگه هایی از طنز تلخ هم در لایه های درونی کار داشته باشد.

آقاکریمی درباره لوکیشن های این سریال نیز گفت: هم اکنون در حال پیش تولید و تعیین لوکیشن های کار هستیم و می توان گفت این سریال یکی از پرلوکیشن ترین آثار کیانوش عیاری است.

تهیه کننده سریال جدید کیانوش عیاری درباره بازیگران نیز بیان کرد: مذاکراتی با بازیگرانی از جمله فرهاد آئیش، مهدی هاشمی، مهران رجبی و بازیگرانی که پیش از این کیانوش عیاری با آنها کار کرده انجام شده است که هنوز به قطعیت نرسیده چون زمان تصویربرداری حدود یک سال است و بازیگران باید آزاد باشند. امیدواریم این سریال را تا اواخر اردیبهشت ماه کلید بزنیم.

آقاکریمی در پایان درباره مذاکرات معاونت سیما با کیانوش عیاری تصریح کرد: آقای میرباقری تعامل خوبی در جلسات با عیاری داشته اند و قرار است این کار برای شبکه یک ساخته شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 255044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟