لغو بهترین صدا گذاری در اسکار!

هیئت رئیسه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، نامزدی گرگ پی. راسل برای فیلم «۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی» در بخش اسکار بهترین صداگذاری را به خاطر نقض قوانین آکادمی درمورد تبلیغات، لغو کرد.

به گزارش ددلاین، این تصمیم پنجشنبه شب پس از آن گرفته شد که هیئت رئیسه آکادمی پی برد راسل در مرحله رأی‌گیری برای انتخاب نامزدها با همکاران خود در شاخه صدا آکادمی تماس گرفته بود تا آن‌ها را از کار خود در فیلم آگاه کند که این نقض آشکار قوانین آکادمی در مورد تبلیغات است که لابی از طریق تلفن را منع می‌کند.

فرد دیگری جایگزین راسل نمی‌شود و گری سامرز، جفری جی. هابوش و مک روث همچنان برای کار خود در فیلم «۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی» در بخش بهترین صداگذاری نامزد اسکار هستند.

شریل بون آیزاکس رئیس آکادمی شنبه شب گفت: آکادمی با در نظر گرفتن تمام جوانب، نامزدی آقای راسل را لغو کرد. آکادمی روند رأی‌گیری و هر چیز دیگر – هر قدر هم با حسن نیت باشد – که ممکن است انسجام پروسه را خدشه‌دار کند بسیار جدی می‌گیرد.

برابر با یکی از قوانین آکادمی، «تماس تلفنی اعضای آکادمی برای تبلیغ یک فیلم یا یک دستاورد، مشخصاً ممنوع است، حتی اگر چنین تماسی در قالب ایجاد اطمینان از دریافت اسکرینر یا دیگر موارد باشد.»

«رسیدن» (برنارد گاریپی اشتروبل و کلود لا هی)، «هکساو ریج» (کوین اوکانل، اندی رایت، رابرت مکنزی و پیتر گریس)، «لا لا لند» (اندی نلسن، آی-لینگ لی و استیو ای. مورو) و «سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» (دیوید پارکر، کریستوفر اسکارابوزیو و استیوارت ویلسن)، دیگر نامزدهای اسکار بهترین صداگذاری هستند که برنده آن بامداد دوشنبه به وقت ایران در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار مشخص می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟