فیلم اِو بدون تغییر اکران می شود

اصغر یوسفی‌نژاد کارگردان «او»(خانه) درخصوص بازنگری در تدوین این اثر گفت: نسخه اولیه این فیلم 83 دقیقه بود که با توافق تدوینگر به 78 دقیقه در جشنواره فیلم فجر رسید و فکر نمی‌کنم تدوینی روی آن صورت دهیم. اگر توصیه‌ای منطقی از طرف اهالی فن در خصوص کوتاه کردن آن پیشنهاد شود شاید 2 دقیقه از زمان آن کم کنیم.

وی با اشاره به زمان اکران «او» عنوان کرد: قبل از جشنواره مذاکراتی با بخش هنروتجربه انجام دادیم اما در کل با وجود پیشنهاداتی که شده، فعلا خبری از اکران نیست.

دی در خصوص مردمی بودن «او» افزود: در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر مردم از فیلم استقبال خوبی کردند حتی منتقدان در کاخ رسانه تیز هوای فیلم را داشتند که همه این ها دور از انتظار بود و جای خوشحالی داشت.

یوسفی نژاد درخصوص ساخت فیلم‌های سینمایی کم هزینه و موفق مانند «او» عنوان کرد:من پرورش یافته تلویزیون در شهرستان ومتخصص ساختن فیلم‌های کم هزینه هستم و تا اطلاع ثانوی این روند را ادامه خواهم داد و فکر می‌کنم این اتفاق می‌تواند تجربه بسیار خوبی و مفیدی برای سینمای ایران باشد.

یوسفی نژاد درباره دوبله کردن «او» به زبان فارسی جهت اکران عمومی گفت: واقعا به این جریان فکر نکردم و حتما با تعداد بیشتری از دوستان در این زمینه مشورت خواهم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 246410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟