حضور نوه امام در کاخ جشنواره فجر+عکس

نکته مهم در اکران فیلم های امروز جشنواره، سر ساعت شروع شدن نمایش فیلم ها بود و فیلم کوپال ساخته کاظم ملایی درست سر ساعت اکران شد و افراد زیادی را به سالن سینما Cinema کشاند، اما فیلم موفق نشد که مخاطبان را با خود همراه کند و شاهد عده زیادی بودیم که به نوبت سالن را ترک می کردند.

پس از نمایش فیلم، نشست خبری اش برگزار شد که در آن نشست لوون هفتوان گفت که طول نقش برایش اهمیتی ندارد.

سپس فیلم آباجان ساخته هاتف علیمردانی پخش شد، که از استقبالی نسبی برخوردار بود و حاشیه خاصی نداشت جز این که رویا نونهالی داور این دوره از جشنواره نیز به سالن آمد و به تماشا فیلم نشست.

فیلم بعدی که در کاخ جشنواره اکران شد، فراری به کارگردانی علیرضا داوود نژاد بود که از استقبال خوبی هم برخوردار شد و می توان گفت که کم حاشیه ترین فیلم امشب جشنواره فراری بود، اما حاشیه ای که در نشست خبری اش روی داد، سلفی گرفتن گبرلو با خبرنگاران بود.

آخرین فیلم امشب سوفی و دیوانه به کارگردانی مهدی کرمپور بود، بعد از پل Bridge چوبی این اولین ساخته کرم پور پس از پنج سال به حساب می آمد که بر همین اساس عده زیادی را مشتاق برای تماشا فیلم کرده بود و پیش از اکران این اثر سینمایی سید احمد خمینی نوه امام راحل نیز، در کاخ جشنواره حضور پیدا کرد و به غیر از او حجت الله ایوبی، رییس سازمان سینمایی و مصطفی ابطحی مدیر عامل رسانه های تصویری امشب در برج میلاد به تماشا این فیلم نشستند.

با وجود همه اشتیاق ها و شور و شوق ها هنوز نیم ساعت از اکران فیلم نگذشته بود که شاهد ترک کردن سالن توسط مخاطبان بودیم و اغلب کسانی که به تماشا فیلم نشسته بودند اما از این اثر ناراضی بودند.

از جمله افرادی که امروز برای تماشا فیلم به کاخ جشنواره آمده بودند می توان سید احمد خمینی، حجت الاسلام ایوبی، بهرام افشاری، پدرام کریمی، جهانگیر کوثری، جواد نوروز بیگی، میلاد کی مرام، کاوه صباغ زاده، سیروس الوند، ریما رامین فر، احمد مهران فر و... را نام برد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 242187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟