واکنش کارگردان معروف به سوالات خبرنگاران در نشست خبری فیلمش +فیلم
حجم ویدیو: 16.74M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33

در این نشست «مهدی کرم پور» کارگردان این اثر، «امیر جعفری» و «محمدرضا شریفی نیا» بازیگران و دیگر عوامل فیلم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

کارگردان این اثر در پاسخ به سوال خبرنگار انصاف نیوز مبنی بر علت منطقی نبودن فیلمنامه پاسخ داد: به نظر من این سوال شما اشتباه است. من می دانستم که این هیچ واقعیتی ندارد و سینمای من سینمای فانتزی است و اصلا قرار نیست که واقعی باشد. متاسفانه شما مخاطب فیلم من نیستید و من برای مخاطب خودم حرف می‌زنم.

این کارگردان به سوال دوم خبرنگار انصاف نیوز درباره عدم تطبیق مضمون و قالب پاسخ نداد. وی همچنین به سوال خبرنگار روزنامه فرهیختگان هم پاسخ نداد.

سام بهشتی نیز در اظهار نظری گفت به نظرم فیلم آقای کرم پور شوخی با مخاطب بود و اصلا من باور نمی‌کنم این فیلم را از مهدی کرم پور ببینم.

«مهدی سجاد پور» نویسنده اثر در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر تناقض وجود مولفه های فانتزی و رئال در فیلم پاسخ داد: فیلم ما یک فیلم فانتزی نبود. یک فیلم ساده بود و من اصلا متوجه نمی‌شوم که چرا دوستان این سوالات را می‌پرسند. من نخواستم خشم و نفرت در فیلم باشد و خواستم نوع دیگری از سینما Cinema را به تصویر بکشم. البته داستان من یک داستان متعالی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 242161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟