ابد و یک روز راهی امریکا شد

ساخته‌ی سعید روستایی در ادامه حضورهای بین‌المللی خود در بخش «کارگردانان جدید» چهلمین دوره جشنواره فیلم پورتلند به روی پرده خواهد رفت که از تاریخ ۹ تا ۲۵ فوریه (۲۱ بهمن تا ۷ اسفند) در ایالت اورگن آمریکا به روی پرده خواهد رفت.

فیلم «ابد و یک روز» برنده ۹ سیمرغ بلورین از سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، پیش از این موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از بیست و دومین جشنواره فیلم «ژنو» سوئیس و جایزه «NETPAC» (شبکه ارتقای سینمای آسیااقیانوسیه) از ششمین جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا شده و در چند رویداد سینمایی بین‌المللی دیگر شامل جشنواره «مدفیلم» ایتالیا، جشنواره فیلم «گیخون» اسپانیا و جشنواره فیلم «داکا» به روی پرده رفته است.

همچنین این فیلم قرار است روز ۱۳ فوریه (۲۵ بهمن) در قالب جشنواره فیلم‌های ایرانی در ادینبرو اسکاتلند به روی پرده برود.

«ابد و یک روز» روایتگر داستان خانواده‌ای است که در تدارک مراسم عروسی یکی از دختران است، اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می‌کند که در نهایت باعث ماجراهایی می‌شود.

در این فیلم که تهیه‌کننده‌ی آن سعید ملکان است و پخش بین‌الملل آن نسرین میرشب است؛ پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین‌فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان‌بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی، امیررضا فلاح بازی کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 242049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟