«ماهور» در نیمه راه

علیرضا جلالی تهیه‌کننده فیلم سینمایی Movie «ماهور» به کارگردانی حمید زرگرنژاد درباره آخرین وضعیت این اثر سینمایی گفت: در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از ضبط این اثر به پایان رسیده و گروه مشغول فیلمبرداری قسمت های باقی مانده در همان روستایی هستند که ما برای این فیلم در اهواز ساخته ایم و طبق برنامه ریزی ها ضبط ما تا ۲۰ روز دیگر به پایان می رسد.

وی افزود: هیچ بازیگر Actor جدید دیگری به این اثر اضافه نمی شود، این را هم باید بگویم که کارهای فنی این اثر همزمان با فیلمبرداری در حال انجام است. به طوری که تاکنون نیمی از تدوین این اثر به پایان رسیده است.

جلالی با اشاره به محتوای «ماهور» بیان کرد: «ماهور» یک فیلم آبرومند و در جهت زحماتی است که عرب زبان ها در زمان جنگ تحمیلی کشیدند و از وطن دفاع کردند. در واقع این فیلم حمایت از عرب زبان های اهواز است که با غیرت در آن منطقه جنگیدند.

این تهیه کننده ادامه داد: عده ای به اشتباه موضع منفی نسبت به این فیلم دارند، این در حالی است که آنها اطلاع درستی از فیلمنامه «ماهور» ندارند به همین دلیل موضوعاتی را بیان می کنند که اصلا با فیلمنامه و محتوای این اثر ارتباطی ندارد.

جلالی در پایان عنوان کرد: این افراد بعد از مشاهده فیلم متوجه می شوند که قضاوت Judgment درستی نداشتند. من، تیم سازنده این فیلم و تمام مردم ایران مدیون زحمات، رشادت ها و مقاومت های مردم عزیزم خوزستان و به ویژه عرب زبان ها هستیم بنابراین به ما اعتماد کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 240997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟