خواننده ای که پس از شش سال به روی صحنه رفت

علیرضا عصار خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ کشورمان پس از 6 سال دوری از صحنه اجرا، در شب های 5 ، 6 ، 7 و 8 بهمن در هر شب دردو سانس با طرفداران موسیقی پاپ دیدار می کند.

آلبوم جدید علیرضا عصار هم اکنون مراحل تولید را پشت سر می گذارد و اوایل سال 1396 روانه بازار موسیقی کشورمان می شود.

خواننده قطعه پرطرفدار " ای عاشقان" در اجرای پیش روی خود تعدادی قطعه جدید که درآلبوم جدیدش وجود دارد را به همراه گلچینی از قطعه های خاطره انگیز خود برای طرفدارانش اجرا می کند.

پویا نیک پور رهبر ارکستر علیرضا عصار است و درگروه او نوازنده های سرشناسی همچون همایون نصیری به عنوان نوازنده پرکاشن ، آرش پژند مقدم به عنوان نوازنده درامز و دارا دارایی به عنوان نوازنده گیتار باس ساز می زنند.

در کارنامه هنری این خوانده موسیقی پاپ، آلبوم های مختلفی همچون " نهان مکن"، دیده می شود که این هنرمند در این آلبوم با شهرداد روحانی همکاری داشته است.

علیرضا عصار همچنین‌ آلبوم های " کوچ عاشقانه" ، " حال من بی تو" ،‌ " عشق الهی" ، " ای عاشقان" ، " مولای عشق" ، " محتسب" ، و " قاضی Judge عوض شده" را در کارنامه هنری خود به یادگار دارد.

خواننده آلبوم " بازی عوض شده" این روزها مشغول انجام تمرین های کنسرت خود است و تلاش می کند اجرایی هیجان انگیز را با طرفدارانش پس از گذشت این سال ها رقم بزند.

علیرضا عصار در اجرای زمستانی خود در ساعت های 18:30 و 21:30 درسالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 240343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟