پدیده ۱۸ ساله موسیقی تلفیقی در صدر پرفروش های بازار موسیقی

در شلوغی بازار موسیقی و اوج حساسیت های جشنواره های این عرصه، یک استثنا در بین پرفروشترین آلبوم های دیجیتال در بیپ تونز پدیدار شد. پسر ۱۸ ساله اهوازی که برای تحصیل به آمریکا مهاجرت کرده، «هوتن هنرمند» با نخستین آلبوم منتشر شده اش، «من همانم»، در بین پرفروشترین آلبوم های دیجیتال مانند «گفتم نرو» از «محمد علیزاده»، «دوباره عشق» از «حامد همایون»، «گذشتن و رفتن پیوسته» از گروه «بمرانی»، «طرح نو» از «سهیل نفیسی» و «ساعت هفت» از «مهدی احمدوند» قرار گرفته است.

موسیقی «من همانم» را شاید بتوان از جهات مختلف شبیه به «چارتار»، «دال» و گروه «۱۰:۱۰» دانست، اما با همکاری «مهدی نادی صفایی»، رنگ و جنس کار استقلال خود را حفظ کرده است. صدای گرم و بیان درست احساسات از سوی این هنرمند، باعث شده که سابقه کم هنری این پدیده جوان به چشم نیاید و ذهن مخاطب را به این جهت سوق دهد که یک پدیده موسیقی تلفیقی جدید در راه است.

شایان ذکر است که آلبوم تلفیقیِ پاپ-راکِ «من همانم»، اثر تازه ای از ساخته های «مهدی نادی صفایی» و صدای «هوتن هنرمند» است که این اثر شامل ۶ قطعه با عناوین «من همانم»، «حوالی تو»، «بخوانم باز»، «مرا نرهان»، «کافیست» و «خاطرات مانده از یک عشق» می باشد و به تازگی توسط «بهنام سلیمی» به انتشار رسیده است. «بابک شهرکی»، «احسان نی زن»، «هورآذر زاهدی»، «کوروش بهراد» و «مهدی نادی صفایی» به عنوان نوازنده در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 239744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟