برای هیات انتخاب احترام قائلم

حسن عباسی تهیه کننده فیلم سینمایی Movie «صدای منو میشنوید؟» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی درباره عدم انتخاب این فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت: متاسفانه از این عجایب زیاد در سینما Cinema اتفاق می افتد من برای هیات بازبینی احترام قائلم و واقعا همه فیلم ها را هم ندیده ایم که بخواهم درباره قد و قواره فیلم ها در حال حاضر نظر بدهم.

وی افزود: در حال حاضر فقط تحمل میکنیم تا شاهد باشیم که ببینم فیلم های انتخابی در جشنواره فیلم فجر در چه جایگاه و سطحی قرار دارند.

عباسی گفت: این موضوع را فراموش نکنیم که ما متر و معیار مشخص و قابل لمسی برای خوب یا بد بودن فیلم ها نداریم چون بخشی از این موضوع به سلایق برمیگردد البته متاسفانه در کشور ما و در این شرایط جار و جنجال بی تاثیر نیست.

تهیه کننده «صدای منو میشنوید؟» گفت: امیدواریم که انتخاب های جشنواره فیلم فجر درست بوده باشد و امیدوارم جای گله ای با دیدن دیگر فیلم ها در بین صاحبان آثار بوجود نیاید البته بعد از جشنواره فیلم فجر جای حرف خیلی زیاد است و ما و این دوستان خواهیم بود! امیدوارم همیشه این احترام به جا باشد اما اگر نبود شرایط متفاوت خواهد شد.

عباسی درباره آخرین وضعیت فنی فیلم سینمایی «صدای منو میشنوید؟» گفت: در حال حاضر بخشی کوتاهی از ویژوال فیلم و بخش نهایی صداگذاری باقی مانده است و پس از آن برای اکران عمومی برنامه ریزی خواهیم کرد.

این تهیه کننده گفت: از همه چیز مهم تر این است که فیلم از طرف مردم دیده شود، ممکن است جشنواره و جایزه تاثیری در قد قواره فیلم نداشته باشد اما ارتباط مخاطب با فیلم مهمتر است و صرفا حضور در جشنواره ملاک مهمی برای یک فیلم نیست.

«صدای منو میشنوید؟» اولین ساخته بلند سینمایی صادق پروین آشتیانی محسوب میشود که تهیه کنندگی این فیلم را حسن عباسی و حسن عباسی به طور مشترک بر عهده دارند.

پرویز پورحسینی، مژگان بیات، نگار عابدی، سعید داخ، حسن عباسی، عطا سلمانیان، احمد نیکپور، مرتضی ایمانی، لادن قناد، ایرج افکار، مهرزاد خلیقی،پروین ملکی، حسن ناصری و... در این فیلم بازی دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: «یک شهر... یک کلید... و یک سفر... پدر سفری را آغاز می کند... سفری که پایانی است بر سال ها سکوت... سفری برای رهایی... برای رسیدن به پسرش که از نبرد بازنگشته... سفری برای پیدا شدن یک در... برای سبز ماندن خانواده اش و برای بازگرداندن زندگی به تنها نوه اش خورشید...».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 238328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟