بازی پوریا پور سرخ و مریم معصومی در یک فیلم

پوریا پور سرخ در پی انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشت:در کنار مریم خانم معصومی... کافه رئال...فیلمبرداری مرز خوشبختی.
سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام نهم آبان ماه فیلمبرداری اش را آغاز کرد.این مجموعه قرار است در 15 قسمت برای ایام نوروز 96 تولید و شب های نوروز از شبکه دوم سیما پخش شود.

موضوع و داستان سریال مرز خوشبختی

به طلا و تلاش و عشق … جوان و گُل و گِل… همه چیز از یک وسوسه شروع می شود و به یک وسوسه ختم می شود. از رفاقت شروع می شود و به رفاقت میرسد. داستان مرز خوشبختی داستان انتخاب هاست. دوراهی ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده ای. یک سو شاید خوشبختی است و درسوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست. و انتخاب نهایت خوشبختی است.

کاراکتر اصلی قصه، جوانی شهرستانی است که برای تحصیل به تهران می آید و جزو نخبگان علمی می شود. او به خواهر دوستش که در یک طلافروشی کار می‌کند علاقه دارد اما پدر دختر راضی به این وصلت نیست…

بازیگران سریال مرز خوشبختی پوریا پورسرخ / امیرحسین آرمان (در نقش امیر) / مهدی سلوکی / شهرزاد کمال زاده / سروش جمشیدی / مریم معصومی / جمشید جهان زاده / عباس محبی / مهدی صباغی / فرزانه نشاط خواه / شهربانو موسوی / رضا یزدانی و جواد زیتونی هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 236998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟