جنیفر لارنس برای دومین سال پیاپی پردرآمدترین بازیگر زن جهان شد +عکس

در فهرست بازیگرانی که بالاترین دستمزدها را دریافت کرده‌اند، ارقام بدون محاسبه مالیات‌ها و عوارض محاسبه شده و دربرگیرنده در مجموع ۲۰۵ میلیون دلار برای ۱۰ بازیگر Actorاست.
جنیفر لارنس با دریافت ۴۶ میلیون دلار برای دومین سال پیاپی درمکان نخست بازیگرانی جای گرفت که بالاترین دستمزد را دارند. او تنها برای بازی در فیلم نهایی «بازی‌های گرسنگی» فروشی ۶۵۳٫۴ میلیون دلاری را در باکس آفیس تجربه کرد.
ملیسا مک کارتی با درآمد ۳۳ میلیون دلاری امسال در رتبه دوم جدول قرار داشت. او در بازسازی فیلم «شکارچیان روح» چهره اصلی بود.
اسکارلت جوهانسون با دریافت ۲۵ میلیون دلار نفر سوم این فهرست است. گفته شده او برای ایفای نقش در بازسازی از مانگایی ژاپنی ۱۷٫۵ میلیون دلاری دریافت کرده است. او از چهره‌های تبلیغاتی دولچه کابانا هم هست.
جنیفر آنیستون با دریافت ۲۱ میلیون دلار چهره چهارم این فهرست است. او هر چند بازیگر فیلم‌هایی چون «پارتی کریسمس دفتر» بود اما از تبلیغات درآمد بیشتری کسب کرده و برای خطوط هوایی امارات و نیز محصولاتی چون «اسمارت‌واتر» و «آونو» کار کرده است.
فن بینگبینگ بازیگر چینی با دریافت ۱۷ میلیون دلار در مکان پنجم جای دارد. این تنها بازیگر چینی است که به این فهرست راه یافته و این جایگاه را به لطف بازی در فیلم‌هایی چون «ردپا» و «بانوی دودمان» دریافت کرده است. وی سال ۲۰۱۴ بازیگر «مردان ایکس» بود و از چهره‌هایی است که برای محصولات آرایشی اورآل کار می‌کند.
شارلیز ترون با دریافت ۱۶٫۵ میلیون دلار در مکان ششم جای دارد. گفته می شود او تنها ۱۰ میلیون دلار برای بازی در نقش مکمل خود در فیلم «شکارچی: جنگ زمستانی» دریافت کرد. او در عین حال برای تبلیغات محصولات دیور کار می‌کند. او آخرین بار سال ۲۰۱۳ در این فهرست حضور داشت و پس از چند سال غیبت دوباره به فهرست پردستمزدترین بازیگران بازگشته است.
امی آدامز با دریافت حقوق ۱۳٫۵ میلون دلاری در این فهرست در مکان هفتم جای دارد. او که پنج بار نامزد اسکار شده برای حضور در تبلیغات مکس‌مارا نیز دریافتی‌های دیگری دارد.
جولیا رابرتس با دستمزد ۱۲ میلیون دلاری نفر هشتم این فهرست است. بازیگری که امسال با «روز مادر» راهی پرده‌های سینماها شد گرچه با این فیلم در باکس آفیس موفق نبود اما با بازی در کنار جورج کلونی در «هیولای پول» بهتر ظاهر شد. او البته درآمدهای دیگری نیز دارد که برای همکاری با لوازم آرایشی لانکوم شامل حالش می‌شود.
میلا کونیس بازیگر «مادران بد» با دریافت ۱۱ میلیون دلار در مکان نهم جای دارد.
دپیکا پادوکون بازیگر هندی با دریافت ۱۰ میلیون دلار در مکان دهم این فهرست جای دارد. وی به تازگی وارد این طبقه‌بندی شده و بازیگر فیلم‌هایی چون «باجیرائو مستانی» است. او هرچند کمتر از همکارانش در هالیوود دستمزد دریافت می‌کند اما برای ایفای نقش‌های پرطرفدار مورد تحسین بسیار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: بانی فیلم به نقل از فوربس

کدخبر: 230803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟