واکنش رشیدپور به جنجال‌های یک پیامک! / درآمدزایی از خبر فوت مرحوم منصور پورحیدری +عکس

برنامه حالا خورشید پس از درگذشت منصور پورحیدری از بینندگان خود خواست که به احترام منصور پورحیدری عددی را به شماره پیامکی این برنامه ارسال کنند. پس از آن در رسانه ها و فضای مجازی این خبر منتشر شد که برنامه حالاخورشید به فکر درآمدزایی از مرحوم منصور پورحیدری است.
اما رشیدپور در اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت:
من با کمال احترام از حساسیت برخی رسانه ها در خصوص شائبه درآمد زایی از محل خبر فوت مرحوم منصور حیدری عزیز سپاسگزارم. نکته ی مهم و قابل دقتی است. اما کاش قبل از انتشار خبر و خدشه به حیثیت یک گروه برنامه ساز، زحمت کوچکی می کشیدید و استعلام می فرمودید.
ما که همیشه با افتخار در دسترس شما بوده ایم. عزیز دل برادر .... پیامک های برنامه ی من از نوع ارزش افزوده نیست و هیچ درآمدی برایمان ندارد. تنها امکانی برای سرشماری و نظرسنجی است. نشانی را اشتباه آمده آید. حالا به فرض شوخی، شرکت مخابرات درآمد تمام صدهزار پیامک را بلافاصله به حساب من بریزد!
یعنی کلا می شود یک میلیون و ششصد هزار تومان ! همکار نازنین رسانه ای ، من را چند می فروشی ؟! رفیق حسابی ، ما هر روز بیش از پنج میلیون تومان به مردم جایزه می دهیم. البته با افتخار. ما بخاطر تذکر برخی از بینندگان برنامه ، حامیان مالی دست به نقد را نپذیرفته ایم حالا بیاییم از محل ختم صلوات برای یک اسطوره درآمد جمع کنیم ؟! آن شاالله که انتشار گسترده این خبر کذب از روی دلسوزی و جهت اصلاح برخی رفتارهای ناهنجار در این عرصه بوده و لاغیر. ترجیح می دهم از این زاویه نگاه کنم و ضمن عرض ارادت مجدد به همه ی همکاران خوبم در رسانه های مختلف ، تاکید کنم که من هرگز شرافت و تعهد کار رسانه ای و افتخار روزنامه نگاری را با تمام دنیا عوض نخواهم کرد.
پی نوشت یک: امروز صد هزار نفر، هم نفس با ما برای شادی روح منصورخان صلوات فرستادند. یک جرعه از این صدهزار مارا بس.
پی نوشت دو: سامانه پیامک برنامه حالاخورشید از نوع ارزش افزوده نیست و همانطور که قبلا در برنامه گفته شده، شرکت در نظرسنجی های برنامه هزینه اضافی برای مخاطب ندارد.
رشیدپور در حالی پاسخ این انتقادات را داده که شماره پیامک برنامه او اصلا پولی نیست، درست مانند برنامه نود که فقط هزینه پیامک عادی به حساب شخص منظور و وارد حساب مخابرات می شود. این برنامه هم برای اینکه ابزار دیگری برای ادای دین ندارد چنین کاری کرده است. اما تعدادی از رسانه ها فکر کرده بودند که این برنامه قصد کاسبی از این ماجرا را داشته است. به همین دلیل انتقادات زیادی از این برنامه شد.
یک بار هم عادل فردوسی پور، زمانی که آوردن اسم ناصر حجازی در تلویزیون به دلیل انتقادهایش از احمدی نژاد غیر ممکن بود، به مناسبت درگذشت این چهره محبوب نظرسنجی مشابهی گذاشت و از کاربران خود خواست که به احترام ناصر حجازی پیامک بفرستند. آن شب رکورد پیامک های برنامه نود شکست و با وجود مشکلاتی که در رسید پیامک ها وجود داشت، حدود 4 میلیون نفر پیامک ارسال کردند.
جام جم برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

خواستگار شکست خورده دختر مورد علاقه اش را به گلوله بست / او پدر دختر را به قتل رساند+تصاویر

مردی با پول 23 هزار کرمانشاهی سوار اسب و خودروهای گران‌قیمت شد + عکس

خواهرم را تهدید به اقدام زشت کرده بودند / ناچار شدم خلافکار شوم

جدال خونین 2 جوان در نیمه شب ساحل چالوس + عکس

مرگ دلخراش دو کارگر در دیگ روغن سوخته

 

شراره رخام قبل و بعد از تخلیه ژل لب / از بازگشت چهره‌ام به حالت طبیعی خوشحالم +عکس

ستاره قرمزپوشان پایتخت در کنار سوپراستارهای مشهور سینمای ایران +عکس

پدر؛ فاصله ام را با پدر کم کرد / فیلم مستندی که احساس دختری را برانگیخت

کدخبر: 229117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟