احتمال حضور دو فیلم از یک کارگردان در جشنواره فجر +عکس

با توجه به زمان ساخت «شعله ور»، احتمال دارد که این فیلم به سی و پنجمین جشنواره فجر برسد و حمید نعمت الله امسال با دو فیلم «رگ خواب» و «شعله ور» در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند.

 

فیلم «شعله ور» جدیدترین ساخته حمید نعمت الله است که فیلمنامه آن را به همراه دوست و همکار قدیمی خود هادی مقدم دوست نوشته است. در این فیلم امین حیایی و پسرش دارا به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلمبرداری این فیلم هفته گذشته در سکوت خبری در شهر کرج آغاز شد و حیایی به عنوان اولین بازیگر جلوی دوربین نعمت الله رفت.

اما با توجه به این موضوع که اغلب فیلم‌هایی که در این موقع از سال کلید می‌خورند، احتمال حضور آنها در جشنواره فجر محتمل است، این امکان وجود دارد که حمید نعمت الله امسال با دو فیلم «رگ خواب» و «شعله ور» به جشنواره سی و پنجم بیاید.

سال گذشته فیلم «رگ خواب» با بازی لیلا حاتمی به دلیل این‌که زمان فیلمبرداری آن به طول انجامید نتوانست به جشنواره فیلم فجر برسد. این در حالی بود که سازندگان فیلم، با آغاز فیلمبرداری براز امیدواری کرده بودند که این فیلم را به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خواهند رساند.

آخرین باری که یک کارگردان با دو فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد به سال 81 باز می‌گردد که کمال تبریزی با دو فیلم «فرش باد» و «گاهی به آسمان نگاه کن» در جشنواره بیست و یکم حاضر شد و«فرش باد» جایزه فیلم منتخب تماشاگران را به دست آورد. حضور ی کارگردان با دو فیلم در جشنواره فجر باز هم سابقه دارد و در دوره پانزدهم، ابراهیم حاتمی‌کیا با دو فیلم «برج مینو» و «بوی پیراهن یوسف» در جشنواره فجر شرکت کرد.

با توجه به دو پروژه در حال ساخت و ساخته شده حمید نعمت الله، باید دید که آیا او جا پای تبریزی و حاتمی‌کیا می‌گذارد یا به هر دلیل یکی از فیلم‌های او از جشنواره بیرون می‌ماند؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

دستگیری پسر بچه عربستانی به خاطر چت تصویری با مدل آمریکایی + عکس

قتل ماساژور جوان در خانه مجردی اش / این حادثه در شرق تهران رخ داد+ عکس

امیر ماهان 3 ساله گمشده است / اگر این کودک را دیده اید با پلیس نور تماس بگیرید + عکس

فیلم لحظه ترور یک قاضی

وقتی فهمیدم آرزو با پسرها قمار بازی می کند دنیا روی سرم خراب شد / پایان زشت 3 سال زندگی در خانه مجردی هومن

نمایی دیدنی از حضور بازیگر معروف زن و همسر مشهورش در کنسرت فرزاد فرزین +عکس

عکس سلفی بازیگر معروف زن ایرانی با یک کانگورو در خارج از کشور! +عکس

عکس چهره تکیده بازیگر معروف ایرانی زیر گریم خاص! +عکس

کدخبر: 227488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟