مبارزه با مواد مخدر از مهم ترین ماموریت های فراجاست

به گزارش رکنا، سردار "حسین رحیمی" در آیین تکریم و معارفه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر از جمله مهم ترین ماموریت های فراجا می باشد، بیان داشت: امروز مبارزه با سوداگران مرگ از مرز تا قلب شهرها و روستاها در دستور کار بوده و پلیس در این مسیر شهدای بسیاری تقدیم کرده است.

وی افزود: در حقیقت می توان عنوان داشت که مواد مخدر از جمله ام الخبائثی است که باید همه جانبه با آن برخورد و مقابله جدی شود، گفت: مبارزه با مواد مخدر از جمله اولویت های اصلی فراجا می باشد که لازم است در این زمینه توامان در دو عرصه ی عرضه و تقاضا برخوردی جدی و همه جانبه انجام شود.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه باید جامعه را از لوث افرادی که مردان و زنان ما را به مواد مخدر آلوده می سازند پاک کرد و عرصه را بر این سوداگران مرگ تنگ کرد، گفت: در عرصه مبارزه و مقابله با سوداگران مرگ نیازمند عزمی ملی و همه جانبه هستیم که در تهران بزرگ بحمدالله در حال حاضر شاهد هم افزایی دستگاه قضا، دادستان تهران، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با پلیس در عرصه مقابله و مبارزه با مواد مخدر هستیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هیچ امنیت و آرامشی را برای فروشندگان مواد مخدر نمی گذاریم و اجازه نخواهیم داد که این افراد دون مایه به راحتی سلامت جامعه را به خطر بیندازند، عنوان داشت: طرح های مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و همچنین جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد و حتی در روزهای قرنطینه کرونایی همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر علیرغم همه خطرات و احتمالات انتقال این ویروس منحوس ماموریت خود را به نحو مطلوب انجام می دادند.  

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در چند سال اخیر در حوزه مبارزه با مواد مخدر شاهد تحول، رشد و پویایی خوبی در سطح پایتخت بوده ایم، عنوان داشت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با راه اندازی مرکز بازپروری معتادین (مرکز سروش) بازپروری معتادان متجاهر که در حقیقت چهره پایتخت را با حضور خود در معابر مخدوش کرده بودند، کار بزرگی رارقم زد و امروز مرکز بازپروری سروش یکی از معتبرترین مراکز بازپروری است که پروسه درمان معتادان (سم زدایی، حرفه آموزی و... ) در آن برابر آخرین استانداردها پیگیری می شود.   

در این مراسم از تلاش ها و خدمات سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" قدردانی شد و سرهنگ "ضرغام آذین" به عنوان رئیس پلیس جدید مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ معرفی شد.

کدخبر: 794086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟