بیانیه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش رکنا، عملیات سرنوشت ساز و غرور آفرین بیت المقدس که حماسه ماندگار فتح خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 را رقم زد نقطه عطفی در روند جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس ملت ایران به شمار می رود که علاوه بر پایان بخشیدن به 19 ماه اشغال مناطق مهمی از حساس ترین بخش خوزستان و آزاد سازی خرمشهر ، ضربه ای سهمگین و کمرشکن به توان رزمی دشمن مهاجم وارد ساخت و موجب تغییر موازنه قدرت در صحنه نبرد به نفع رزمندگان اسلام شد.

فتح خرمشهر فرهنگ ما میتوانیم را به ما آموخت و ثابت کرد با حرکت در صراط مستقیم انقلاب که مبتنی بر اندیشه ولایت مطلقه فقیه می باشد میتوان در مقابل تمام جبهه کفر ایستاد و پیروز شد.

رمز موفقیت ما در دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت همه جانبه بوده که موجبات شکوفایی و بالندگی نام ایران و ایرانی در سپهر جهانی را در آن دوره تاریخی فراهم آورد.

ملت بصیر ایران در گام دوم انقلاب با تکیه بر ظرفیت های عظیم داخلی در مقابله با موج جدید تهاجمی و جنگ رسانه ای و ترکیبی دشمنان برای ایجاد نارضایتی و نا آرامی اجتماعی آمادگی کامل داشته و امیدوار است . دولت مردان عزیز و سایر قوا ضمن جلوگیری از مفسده های اقتصادی و کمک به اقشار آسیب پذیر  شرایط عدالت و تعادل اقتصادی را  فراهم نماید.

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی ج.ا ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای عزیز مدافعان حریم و حرم، به بدخواهان نظام هشدار می دهد که بدانند جمهوری اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همراهی و همدلی آحاد مردم در برابر توطئه ها و سنگ اندازی های دشمنان ایستادگی نموده و در مسیر استقرار عدالت گام برداشته تا انقلاب را به دست صاحب اصلیش حضرت بقیة الله اعظم (عج) برساند.

سید علیرضا ادیانی

کدخبر: 783989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟