به گزارش رکنا،  سرهنگ کاراگاه "احمد نجفی" در تشریح خبر گفت: با شکایت مرد جوانی در خصوص سرقت موتورسیکلت اش در مقابل پاساژی در تهران، تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد.

وی عنوان کرد: در نخستین گام کارآگاهان با تحقیقات محلی موفق شدند تصویر2 مرد جوان راکه موتورسیکلت را سرقت کرده بودند بدست آوردند.

 معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران افزود: در حالی که بررسی ها برای شناسایی متهمان ادامه داشت، کارآگاهان با شکایت های مشابه دیگری مواجه شدند. سرقت های سریالی موتورسیکلت که با بازبینی تصویر دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت ها، مشخص شد تمامی آنها از سوی افراد یک باند صورت گرفته است.

نجفی اضافه کرد: در ادامه بررسی ها مشخص شد 8 مرد جوان که سوابق متعدد سرقت در پرونده خود دارند، باندی تشکیل داده و موتورسیکلت ها را از مقابل پاساژها و مراکز تفریحی به سرقت می برند. با شناسایی هویت متهمان، کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی پایتخت در عملیاتی ویژه 8 متهم را بازداشت کردند.

سرهنگ کاراگاه احمد نجفی در پایان گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات موفق به کشف 39 دستگاه انواع موتورسیکلت ان اس و آپاچی سرقت از مخفیگاه تبهکاران شدند و متهمان  اعتراف کردند که موتورسیکلت ها را از تهران سرقت و به  شهرهای اصفهان، بندرعباس، قزوین، غرب تهران به فروش می رساندند و تا کنون 22 شاکی شناسایی شده است.

به گفته این مقام انتظاکی  تحقیقات برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

 

کدخبر: 741746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟