حادثه در بزرگراه یاسینی/ عاقبت یک لحظه سرعت + عکس

پلیس بزرگراه از برخورد شدید  پژو  با گاردریل های بزرگراه امام یاسینی با گاردریل های کناری این مسیر و چرخش  چند باره پژو به دور خود  به علت سرعت زیاد خبر داد .

  به گزار ش رکنا، سرهنگ "  علی همه خانی " به نقل از سرکلانتر پلیس بزرگراههای پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت : درساعت 10:40 صبح دیروز وقوع یک فقره تصادف  شدید سواری پژو با گاردریل های کناری  مسیر  یاسینی به جنوب قبل از زیرگذر کلاهدوز ، به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که، این سواری به علت سرعت زیاد  و عدم توانایی  راننده در کنترل وسیله نقلیه به میان گاردریل های کناری  این بزرگراه  رفته که پس از آن این خودرو چندین بار به دور خود چرخیده وبالاخره  متوقف می گردد    .  

وی  ادامه داد : با حضور تیم کارشناسی پلیس بزرگراه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این سواریی که بشدت خسارت دیده بود  با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردید و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود : در این حادثه راننده پژو بشدت مصدوم گردید و با حضور عوامل اورژانس به نردیکتریم مرکز درکمانی منتقل شد.

سرهنگ همه خانی از رانندگان خواست  در حین حرکت در معابر با سرعت مطمئنه  تردد نمایند و تمام حواس و تمرکز خود را فقط  به رانندگی اختصاص داده و از انجام حرکاتی  که حواس انها را از رانندگی پرت می کند مانند خوردن و آشامیدن و استفاده از تلفن همراه جدا خودداری نمایند تا شاهد این حوادث نباشیم .

کدخبر: 741689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟