اجرای طرح امنیت محله محور/ کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر در غرب تهران

سردار "کیوان ظهیری"  بیان داشت: با اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در سه روز گذشته با هدف مبارزه با سرقت ، مقابله با سارقان، مالخران و قاچاقچیان موادمخدر در 6 شهرستان تابعه غرب استان تهران، 78 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در جریان اجرای این طرح، 212 حکم قضائی با هماهنگی مقامات قضائی اجرا شد و 902 نفر در زمینه های قاچاق کالا ، موادمخدر و سرقت و فروش اموال مسروقه و مالخری دستگیر شدند.

وی با اشاره به انهدام 9 باند قاچاق موادمخدر، دستگیری38 قاچاقچی و 289 خرده فروش موادمخدر در این عملیات توسط ماموران پلیس، گفت: در این راستا یک تن و 33 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و 285 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.

سردار ظهیری تصریح کرد: قاچاقچیان، موادمخدر را از استان های شرقی تحویل گرفته و قصد داشتند با هدف خروج از کشور و  توزیع در کشورهای خارجی، آن را  از این منطقه عبور دهند که با هوشیاری ماموران مبارزه با موادمخدر، ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در جریان این طرح 15 قبضه سلاح سرد و گرم کشف و 248 نفر سارق و مالخر نیز دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

سردار ظهیری تصریح کرد: 472 فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا، سرقت و موادمخدر توسط همکاران انتظامی تشکیل شده و در حال رسیدگی می باشد و در جریان اجرای این طرح، 52 هزار قلم کالای قاچاق از قبیل چوب، سوخت، لوازم بهداشتی و درمانی، لوازم خانگی و سرم احتکار شده به ارزش 90 میلیارد ریال کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه اجرای طرح امنیت محله محور در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شده تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به نقش مهم شهروندان در موفقیت های پلیس خاطرنشان کرد: بخش مهمی از توفیقات بدست آمده نیروی انتظامی مرهون همکاری و تعامل موثر شهروندان می باشد که امید است روز به روز با گسترش تعامل و ارتباط مطلوب با سامانه 110، امنیت مطلوبی را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.

اجرای طرح امنیت

اجرای طرح امنیت

اجرای طرح امنیت

اجرای طرح امنیت

کدخبر: 716820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟