شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است

به گزارش رکنا، از راهبردهای دشمن این است که مردم پای صندوق رأی نیایند. اینجا وظیفه است با تمام مشکلات با قبول کوتاهی‌ها ؛ علاج این است که پای صندوق رأی حاضر شویم و به درخواست دشمن نه بگوییم. امروز مشروعیت این نظام به کارآمدی این نظام بستگی دارد.آمدن تنها نیست؛ آوردن هم مهم است .

ما در بطن زندگی مردم قرار داریم مردم را فرا بخوانید به شرکت در انتخابات، آبروتان را خرج اسلام و قرآن کنید. با دعوت مردم به رأی دادن نصرت به  اسلام و قرآن می‌کنید .

هر رأی که هر شهروند به صندوق می‌اندازد موشکی است به قلب آمریکا و اسرائیل، خدا می‌داند اگر کسی به وجوب رأی دادن برسد و رأی ندهد در قیامت مستوجب عذاب و عقاب می شود. من از شما استدعا می‌کنم فرا بخوانید همگان را به حضور در پای صندوق رأی. هوشیاری پلیس به این است که مردم را دعوت به رأی دادن کند انتخابات امنیت ساز و مایه آبرو کشور است. یک تکلیف شرعی، قانونی، اجتماعی، عقلی و یک جهاد سیاسی است. آن امام عظیم الشان – عارف بالله- که در آستانه سالروز ارتحال آن هستیم فرمود: «حفظ نظام از اوجب واجبات است» . یکی از وجوب حفظ نظام حضور در پای صندوق رأی است

 مقام معظم رهبری فرمودند " بالاترین معروف حفظ نظام است" یکی از این معروف‌ها  شرکت در انتخابات است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟