راه اندازی مرکز فوریتی پلیس فتا در خراسان شمالی

به گزارش رکنا، س هدف از راه اندازی مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا، توسعه هم‌افزایی، پاسخگویی سریع و در دسترس بودن پلیس فتا برای مردم می‌باشد.

بر اساس این گزارش شهروندان می‌توانند از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی با این مرکز در ارتباط باشند و سوالات و دغدغه‌های خود را در خصوص جرایم سایبری با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

گفتنی است برقراری ارتباط تلفنی با مرکزفوریت‌های سایبری پلیس فتا یکی از آسان‌ترین روش‌های برقراری ارتباط مردم با این پلیس است و افسران حاضر در این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت‌رسانی و ارائه مشاوره به مردم هستند و در صورت نیاز به شکایت‌های مردمی نیز رسیدگی لازم را انجام می‌دهند.

شایان ذکر است اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و پیشگیری از اولویت‌های پلیس فتا می‌باشد که با راه اندازی این مرکز امید است با برقراری ارتباط بدون واسطه‌ی پلیس فتا و مردم زمینه‌ساز افزایش دقت و سرعت عمل در رسیدگی به پرونده‌ها باشیم علاوه بر شماره تلفن یاد شده، شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا نیز از خدمات مرکز فوریت‌های سایبری بهره‌مند شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟