آماده‌باش پلیس در بهشت زهرا

 درباره تمهیدات پلیس برای پنجشنبه و جمعه آخرسال در بهشت زهرا گفت: پیش‌بینی ما افزایش سفرها به مقصد بهشت زهرا (س) در روزهای پایانی سال است و از این رو ماموران پلیس نیز در تمامی معابر داخلی بهشت زهرا و همچنین معابر منتهی به بهشت زهرا در آماده‌باش کامل بوده و نسبت به روان سازی و مدیریت ترافیک اقدام خواهندکرد.

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه درخواست ما از مردم این است که با توجه به شرایط کرونا و حجم بالای ترافیک طی این دو روز حتی الامکان به بهشت زهرا مراجعه نکنند و با مدیریت زمان در زمان های دیگر اقدام به زیارت اهل قبور داشته باشند گفت: بهتر است شهروندان زمان زیارت اهل قبور را به روزهای دیگری موکول کنند، اما اگر باید در بهشت زهرا حضور داشته باشند، لازم است که حتما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور طولانی مدت در محل بهشت زهرا خودداری کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه عوامل پلیس راهور تهران با تخلفات رانندگی و به خصوص تخلفاتی که سبب کندی ترافیک و اخلال در آن شود برخورد خواهند کرد، گفت: پارک دوبل، حرکت خلاف جهت، توقف در محل های ممنوعه و ... از جمله مواردی است که با آن برخورد خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟