سخنرانی رییس سازمان عقدتی سیاسی در افتتاح سامانه جامع نظارت

به گزارش رکنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی گفت: ایام ماه رجب و موالید خجسته این ماه و بزرگترین حادثه تاریخی بشر یعنی بعثت نبی مکرم اسلام محمد مصطفی(ص) را به همه برادران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم بنده خاضعانه و متواضعانه به محضر برادران عزیز عرض می‌کنم راه نفوذ بر دل‌ها و اینکه ما بتوانیم پلیس در تراز انقلاب اسلامی را محقق کنیم این است که ما در مجموعه عقیدتی سیاسی در بخش‌های گوناگون مجاهدت و سیر تکاملی داشته باشیم به مناسبت ماه رجب ماه خودسازی است ماه تمهیدات برای ورود به ضیافت الهی است این روایت نورانی را از امام رضا (ع) عرض می کنم.سید اعمال در ماه رجب« استغفار » است.

وی افزود: امام رضا (ع) می فرمایند، هر کسی که دم از استغفار بزند و فقط استغفار لسانی باشد و در قلبش ظهور پیدا نکند این شخص خودش را مسخره کرده است. در محضر امیر المومنین(ع) شخصی گفت « استغفراله » امام علی (ع) فرمودند: «حقیقت توبه، اول پشیمانی است دوم عزم را جزم کند به کارهای غلط بر نگردد. شخص از خدای متعال طلب توفیق و موفقیت کند و... »کسی که دنبال موفقیت و پیشرفت و تعالی سازمان است باید با مجاهدت و تلاش و کوشش همراه باشد هر کسی که از خدا طلب توفیق می‌کند باید تلاش و حرکت کند اهل سستی و تنبلی نباشد با سستی و بی حالی و بی عملی نمی‌توانیم بگوییم سازمان عقیدتی یک سازمان پیشرو است اما با تنبلی و بدون تلاش هم نمی‌شود کسی از خدا بهشت را مطالبه کند و اما بر سختی‌ها صبر نکند به کاستی ها، کمبودها ، ناملایمات و طعنه زنی‌ها صبر نکند بر مشکلاتی که جلوی پایش می‌گذارند صبر نکند در مقابل وسوسه‌ های شیاطین انسی و جنی صبر نکند.

هر کسی که می خواهد از آتش جهنم به خدا پناه ببرد باید شهوات و تمایلات نفسانی را کنار بگذارد و تابع اوامر و نواهی الهی باشد. انسان باید بگوید هر چه خدا می‌خواهد باید و نباید را او باید بگوید.

این جلسه، جلسه مهمی است نظارت یعنی مراقبت کردن از سازمان عظیم نیروی انتظامی که در چارچوب شرع باید ها و نبایدها در آن مشخص شود نظارت باید چشم بینای سازمان باشد و همه کارکنان خود را در منظر آن ببینند نظارت را باید با نگاه تأدیبی نگریست .مسئولین نظارت ما باید با تقواترین، مقبولترین، مردمی ترین افراد باشند. باید اقدامات پیشگیرانه بر مچ‌گیرانه مقدم باشد. پیشگیری به جای مچ‌گیری، دست‌گیری به جای مچ‌گیری باید باشد و باید همه ما تلاش کنیم با صیانت از آحاد و کارکنان خدوم نیروی انتظامی در جهت تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی که مطالبه مقام معظم رهبری است، قدم اساسی برداریم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 667172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟