شناسایی 2 سارق خودرو با اقتدار پلیس در تهران

2 سارق خودرو با اقتدار پلیس شناسایی شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" بیان داشت: ساعت 02:00 بیست و هفتم شانزدهم دی ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ حین انجام ماموریت در محدوده تهرانپارس به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید که در حال پرسه زنی بودند مظنون می شوند .

وی عنوان کرد: با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در سامانه پلیس دارد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی با اشاره به اینکه بلافاصله مهار سارقان در دستور کار قرار گرفت، گفت: دستور توقف خودرو، اعلام ولی راننده خودرو بدون توجه به فرمان های پلیسی از محل متواری و سعی کرد با حرکات مخاطره آمیز از محل متواری شود.

این مقام انتظامی توضیح داد: مجددا دستور توقف خودرو صادر ولی متهمان این بار نیز بدون توجه به دستورهای پلیسی وارد محدوده کلانتری 106 نامجو شدند و با همکاری گشت انتظامی کلانتری تعقیب خودرو ادامه یافت.

سرهنگ یوسفوند افزود : کارآگاهان برای جلوگیری از فرار متهم چند تیر هوایی شلیک و موفق شدند خودروی متهمان را متوقف و هر دو متهم را دستگیر کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی برای تحقیقات تکمیلی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652629 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟