تعامل پلیس شرق استان تهران با اصحاب رسانه

به گزارش رکنا، سرهنگ " هادی حسن زاده شهابی"  با بیان اینکه رویکرد معاونت اجتماعی پلیس در جامعه تخصص محور و بر مبای فرهنگ سازی و دید هنرمندانه است، اظهار داشت: اصحاب رسانه نقش مؤثری در پیشبرد اهداف ناجا ایفا می‌کنند که این تلاش برای همکاری بین پلیس و رسانه‌ها در افزایش ضریب امنیت جامعه و ایجاد آرامش روانی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: رسانه‌ها به دلیل ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم نقش بسزایی برای ایجاد آرامش در جامعه دارند که این مهم و افزایش همکاری پلیس با خبرنگاران برای ایجاد محیطی امن در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه همکاری بسیار نزدیکی بین اصحاب رسانه با پلیس وجود دارد، ادامه داد: همواره شاهد این همکاری بین نیروی انتظامی و رسانه‌ها در سطح استان بوده و هستیم.

سرهنگ حسن زاده شهابی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه اصحاب رسانه خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه دوشادوش نیروی انتظامی در حال خدمت رسانی به مردم هستند و امیدواریم که این عزیزان چون همیشه در کنار ما باشند و ضمن انعکاس اقدامات و عملکرد پلیس به مردم، برای اطلاع رسانی صحیح به ویژه در بحث پیشگیری از جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی پلیس را یاری کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 648719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟