استقرار 12 ایستگاه کنترلی در ورودی های استان ایلام

به گزارش رکنا، سرهنگ "شهاب عزیززاده" در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، پلیس برخلاف سال‌های گذشته هیچ گونه خدماتی در جهت عبور و مرور زائران در پایانه مرزی مهران در نظر نگرفته است.

جانشین انتظامی استان ایلام افزود: با توجه به انتشار بیماری کرونا ،کشور عراق در راستای پیشگیری از این بیماری تصمیم به عدم پذیرش زائران کشورهای خارجی برای ایام اربعین حسینی (ع) گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در پایانه های مرزی ایران و عراق هیچ گونه خدماتی برای عبور و مرور زائران اعم از پارکینگ، خدمات بهداشتی، گذرنامه و ... ارائه نمی شود و در این راستا پلیس افرادی که به صورت ناآگاهانه به مرز مهران و پایانه مرزی عزیمت کننده به محل سکونتشان عودت داده می شوند.

هموطنان عزیز رنج سفر ناتمام را بر خود تحمیل نکنند

سرهنگ عزیززاده تصریح کرد: انتظامی استان ایلام همچنین ۱۲ گلوگاه و مبادی ورودی استان را تحت کنترل قرار داده و با استقرار ایستگاه های ایست و بازرسی در این ورودی ها و محورهای مواصلاتی از حرکت زائران به سمت شهر مرزی مهران جلوگیری می کند.

وی با توجه به شرایط پیش آمده از هم وطنان خواست: اربعین امسال را در خانه‌های خود بمانند و مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) را در منزل خود برگزار کنند و همراه و همیار پلیس و دیگر مسئولان باشند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: خبرهای موثق را از طریق خبرگزاری های معتبر دریافت کنند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟