دستگیری شرور سابقه دار در زهک

به گزارش رکنا، سرهنگ "آیت الله قره گوز لو" فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت‌های سریالی و ایجاد ناامنی، از جمله قدرت نمایی با سلاح گرم، ایجاد نزاع و درگیری مسلحانه، گروگانگیری و ... توسط فردی سابقه دار در سطح شهرستان زهک، موضوع دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرارگرفت.

او تصریح کرد: مأموران با یک سری تحقیقات گسترده دریافتند که این متهم تحت تعقیب قصد فرار به یکی از استا‌های شمالی کشور را دارد که در نهایت با رصد اطلاعاتی و انجام یک سری اقدامات تخصصی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی او را در حین فرار از استان در ایست و بازرسی میل نادر شهرستان نیمروز دستگیر کردند.

پایان کار شرور سابقه دار در زهک

فرمانده انتظامی شهرستان زهک بیان داشت: سرپیچی و تمرد از قانون، ایجاد نزاع و درگیری مسلحانه منجر به جرح شهروندان، قدرت نمایی با سلاح گرم، گروگانگیری و ایجاد و رعب و وحشت عمومی از جمله سوابق این متهم است که در دستگاه‌های قضائی و امنیتی شهرستان به ثبت رسیده است.

سرهنگ قره گوز لو با اشاره به معرفی این شرور سابقه دار به دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟