فعالیت با ارزش جامعه خیرین کشور در حوزه های اقتصادی و آموزشی

به گزارش رکنا، نشست تخصصی با موضوع هم اندیشی و هم افزایی معاونان کمیسیون های اتاق بازرگانی و صمت ایران پیرامون راه های ارتقاء امنیت سایبری با حضور سردار " حسین رحیمی" فرمانده انتظامی تهران بزرگ و اعضای مجمع خیرین امنیت ساز به دبیری بنیاد مشارکت های مردمی و معاونت طرح و برنامه و بودجه پلیس پایتخت در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

گفتنی است در این نشست که با مشارکت معاونت طرح و برنامه و بودجه و دبیرخانه طرح مشارکت مردمی در توسعه نظم و امنیت تهران بزرگ و با هم فکری و هم اندیشی مجمع خیرین امین و گروه مشاوران نخبه جوان فاتب برگزار شد و توجه به برقراری امنیت سایبری برای فعالان اقتصادی و آحاد مردم قرار گرفت.

در ابتدای نشست سردار رحیمی ضمن محکومیت توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) ، اذعان داشت: دشمن در یک دهه اخیر در تلاش است که از طریق اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران را به زانو در بیاورد؛ این یک جنگ تمام عیار بوده و سرداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کار آفرینانی هستند که به طور جهادی تلاش می کنند تا اقتصاد سرپا بماند و نقش بزرگی را در امنیت آن ایفا می کنند.

وی افزود: فعالیت جامعه خیرین کشور بسیار گرانقدر و با ارزش است؛ چراکه امروز شاهد بوده ایم که با حضور خیرین اتفاقات مبارک و بسیاری در حوزه های اقتصادی و آموزشی کشور رقم خورده است.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه این حرکت میمون هرچه بیشتر در جامعه تسریع پیداکند برکات و ثمرات بیشتری در پی خواهد داشت، گفت: خیرات و مبرات و صدقاتی که در راه خدا انجام می شود نه تنها هزینه بلکه پس اندازی است که برکات ان بیشتر و بهتر از اصل موضوع به زندگی انسان برخواهد گشت.

"سرهنگ چراغی" معاون طرح و برنامه و بودجه و دبیر ستاد مشارکت مردمی در پلیس پایتخت، توسعه نظم امنیت در ابر شهری جون تهران هم چنین برقراری امنیت فضای مجازی را به مثابه محیط زندگی خواند و توجه به نخبگان و فعالان اقتصادی و آحاد جامعه به این امر را ضروری دانست و بیان کرد: پلیس می تواند امنیت را تامین کند و امنیت یکی از لازمه های اقتصاد پویا است. برگزاری این نشست ها و جلسات با فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن به شکل سلسله وار در جهت شنیدن نقط کار آفرینان و حمایت از فعالان اقتصادی موثر است.

وی در ادامه با توجه به ادامه روند بیماری کرونا مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری این جلسات و نشست های تخصصی اشاره داشت و گفت: در برگزاری این جلسات ضمن رعایت موارد بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می گردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟